Rainmaker91 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har en Tagan tg480-u22 på 480 watt, denne er dessverre defekt nå Men heldigvis så vil jeg få en ny en grunnet garanti og reklamasjonsrett Strømforsyningen er levert av MPX som ikke lenger fører merket Tagan. ettersom jeg ikke vet så mye om de PSUene som de fører nå så lurer jeg på hva jeg kan forvente å få i stedenfor denne (Tagan PSUen var veldig strømsterk). Takker for svar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 du kan prøve å gå opp til en bedre PSu, da det meget frustrerened å måtte sende noe tilake.. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Problemet er at jeg ikke vet så mye om PSUer, Har bare hørt at den Tagan PSUen er veldig strømsterk. Så jeg vet ikke hvor mye høyere jeg må gå for å få like strømsterk PSU hos ett annet merke. Tenkte på å gå opp til 700 watt (denne er sansynligvis mer strømsterk en Tagan PSUen) Lagt til: MPX fører bare OCZ, Corsair og SPI i dag. Enda mer lagt til: MPX sier at de skal sende en erstaning til meg, men jeg vet ikke hvor sterk denne er. Endret 13. juni 2008 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 HAr fått epost av MPX som sier at de vil sende en PSU på 470 watt antar det er denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet...1&__redir=1 da det er eneste 470 watteren til MPX. Hardware i PCen: ASUS AM2 Hovedkort med nforce brikkesett og SLI (ca 2 år gammelt) Powercolor HD 3870 512mb 2gb Adata ram AMD athlon x2 4600+ WD 500gb harddisk 2 drev + disket er denne strømforsyningen god nokk til å dra dette? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) HAr fått epost av MPX som sier at de vil sende en PSU på 470 watt antar det er denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet...1&__redir=1 da det er eneste 470 watteren til MPX. Hardware i PCen: ASUS AM2 Hovedkort med nforce brikkesett og SLI (ca 2 år gammelt) Powercolor HD 3870 512mb 2gb Adata ram AMD athlon x2 4600+ WD 500gb harddisk 2 drev + disket er denne strømforsyningen god nokk til å dra dette? Den skal være sterk nok, men jeg ville gått for en sterkere strømforsyning. OCZ 470W PCP&C Silencer er en gammel strømforsyning fra OEM produsent seasonic. Den har en svak 12v linje på bare 312w som er 48w midre enn det Tagan tg480-u22 har. Jeg ville kontaktet MPX og bedt om en Corsair TX650W Strømforsyning fra OEM produsent Seasonic og betalt mellomlegget på 164 kr. Corsair TX650W er en mye mer moderne strømforsyning og har en sterk 12v linje på hele 624w. Corsair TX650W Black Strømforsyning til 695 kr på MPX Endret 13. juni 2008 av LAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå