Whirush Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg kjøpte msi K7T266 Pro2 og en amd XP1800 og en fancy-flott vifte. Men da jeg starta maskinen så var det litt kluss (som for øvrig er gjennomgått i de andre saken om kortet i dette forumet). Selvfølgelig likte ikke hovedkortet at jeg hadde en eldre versjon av win98. Så jeg fant ut at jeg skulle legge inn win2000. Men hver gang jeg starter maskinen på nytt, går det et par minutter og maskinen fryser totalt. Det er ikke for at cpu'n er for varm, det har jeg skjekket. Dessuten hvis jeg setter fsb'n til 133 vil ikke maskinen starte opp i det hele tatt! Og jeg har flasha til 3.3.... *hngf* Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har også hovedkortet der og problemer... Tror ikke det er så bra som testene sier! Siden mange har så problemer med det, burde nok ha kjøpt Asus eller noe annet kvalitetsmerke! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei, Kjøp heller Shuttle AK31 V3.1. Jeg tror ikke det er så mange som kjører en AXIA 1GHz på 1.39 (8.5 x 164MHz). Minne går på CAS2, resten av minne innstilinger er moderate. Hilsen Staljin P.S. Skjekk vedleggene: http://forums.delphiforums.com/hwno/messag...es?msg=15989.18 og http://forums.delphiforums.com/hwno/messag...ges?msg=16075.1 Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har også et MSI K7T266 Pro2 kort og hos meg virker det helt utmerket i Windows XP Prossessoren min er XP 1600+. Det eneste problemet jeg har er at USB 2 ikke er innstalllert og jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i drivere. Petitzo All Rights reserved... Lenke til kommentar
baquero Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Kortet er bra det...men det er et par småting som ikke er brukervennlige. Kanskje ikke å anbefale for Elkjøp-maskiner...hehe. ) Det virker på meg som om de forskjellige som poster her opplever mange forskjellige problemer, men gir løsninger på problemene som nødvenigvis ikke stemmer helt. Jeg har for eksempel ikke hatt noe problem med lite powersupply (230W) eller bios-versjon. Har ikke giddet å flashe bios ennå (har 3.1). Ingen problemer med detektering av cpu... ) [ Denne Melding var redigert av: baquero på 2002-01-13 02:50 ] Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hei, Whirush Siden kortet ikke funker i det hele tatt når du skrur opp FSBen, er du sikker på at du har en sterk nok Powersupply? Eg har akkurat samme kort og har ingen slike problemer. Min PS e på 300W, tror 250W e absolutt minimum for de fleste nye Athlon-cpuer. Håper dette hjelper.... BCS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå