lambda Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal ha ny telefon og står mellom disse tre telefonene. Har N82 i dag og er forsåvidt fornøyd, men kunne kanskje tenkt meg større skjerm. Kan ikke dere gjøre det enkelt for meg, og bare si hva jeg skal velge da:) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du allerede har Nokia N82 er det ikke vits med ny mobil. Du kan heller bruke pengene til noe annet . Ingenting du trenger utenom mobil? Ny PC? Lenke til kommentar
lambda Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er jeg helt enig i, men jeg har telefon gjennom jobben, og de bytter i disse dager tjenesteleverandør, og da må jeg velge meg ny telefon. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Teknologien til mobilene er veldig lik. N82 og N95 8 GB (regner med at det er denne versjonen du skal ha) har begge bedre kamera enn HTC Diamond, mens HTC Diamond har touch screen. N95 8 GB og HTC Diamond har større skjerm enn N82. Selv ville jeg nok valgt HTC Diamond siden den er mye finere, har stor skjerm og touch. Lenke til kommentar
lambda Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Teknologien til mobilene er veldig lik. N82 og N95 8 GB (regner med at det er denne versjonen du skal ha) har begge bedre kamera enn HTC Diamond, mens HTC Diamond har touch screen. N95 8 GB og HTC Diamond har større skjerm enn N82. Selv ville jeg nok valgt HTC Diamond siden den er mye finere, har stor skjerm og touch. Ja det blir nok Diamond, selv om jeg er fornøyd med min N82. Men det er jo kjekt å kunne prøve noe annet når man har muligheten:) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg hadde gått for Diamond tror jeg, mulig siden jeg alt har brukt en N95, og syntes N82 blir litt for lik N95 Gøy og prøve noe nytt! Men klart, hater du touchscreen og liker N82 utrolig bra, så er jo N95 8GB en fin telefon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå