Darude Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har 2 skjermer, og når jeg starter en film på ene skjermen så går den fint. Men når jeg så starter et spill på andre skjermen så blir første skjermen med film, svart i film området. Jeg har Geforce 7600 + vista 64. Noen som vet hva som kan være gale? Eller hvordan jeg får fikset det? Jeg kan se på youtube på den ene skjermen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 det finnes innstilliger i kontrollpanelet til nvidia. der kan du sette på så det skal funke. det vil minste ytelsen til spillet noe. Lenke til kommentar
Darude Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 vet du hvilke instillinger? Jeg har prøvd litt av vært, uorginale drivere etc Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Uorginale drivere? Hva er det? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) omega drivere.. husker bare jeg fant instillingene i det klassiske kontrollpanelet. kan ikke tenke meg at de tar bort funksjoner. Endret 15. juni 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå