Gå til innhold

Ipod touch 1. lite spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå fått meg ipod touch, og er kjempe fornøyd med den så langt!

Men jeg lurere på en ting, hvordan får jeg ipod touch til å vise seg som en harddisk på Min Datamaskin i windows?

Er dette mulig og/eller må jeg ha ett program for dette?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok.. går jeg da legge til de musikk filene og bilde filene f.eks jeg vil uten å gå igjennom itunes?

og finnest det en god guide til å jailbreake ? helst på norsk men det er ikke ett must.

og er det mange forskjellige versjoner av jailbreak? (som nyere software)

Lenke til kommentar

Nei, du får bare tilgang til systempartisjonen. Akkurat som på eldre iPod modeller. Du kan bruke den som en minnepenn/harddisk, mens musikk og film og bilder må gjennom iTunes.

Norsk guide til jailbreaking: www.bechspace.org/guider

Det finnes forskjellige typer jailbreak ja, men hvis du har firmware 1.1.3 eller 1.1.4 skal den guiden på linken over virke helt fint.

Lenke til kommentar

Kjem ikkje Touch opp som ekstern disk? Det gjer min 3. gen iPod.

Du kjem fram til musikken, kan slette og legge inn på harddisk, men spelaren har av ein eller anna grunn katalogisert og laga nye navn på alle filene. Musikken er der, men alt ligg hulter i bulter. Du må legge alle filene inn på PC-en, køyre dei gjennom eit program som oppretter navn på filene samt katalogiserer dei for at det skal fungere. Då er det litt lettare å bruke Ephpod eller noko sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...