firefireto Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei. Har nå fått meg ipod touch, og er kjempe fornøyd med den så langt! Men jeg lurere på en ting, hvordan får jeg ipod touch til å vise seg som en harddisk på Min Datamaskin i windows? Er dette mulig og/eller må jeg ha ett program for dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 er ikke mulig dette. apple liker ikke åpne løsninger Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jepp. iPod Touch har ikke støtte for dette. Men hvis du jailbreaker den (åpner den for 3. partsprogramvare) kan du få tilgang til filene via FTP (File Transfer Protrocol). Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 ok.. går jeg da legge til de musikk filene og bilde filene f.eks jeg vil uten å gå igjennom itunes? og finnest det en god guide til å jailbreake ? helst på norsk men det er ikke ett must. og er det mange forskjellige versjoner av jailbreak? (som nyere software) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei, du får bare tilgang til systempartisjonen. Akkurat som på eldre iPod modeller. Du kan bruke den som en minnepenn/harddisk, mens musikk og film og bilder må gjennom iTunes. Norsk guide til jailbreaking: www.bechspace.org/guider Det finnes forskjellige typer jailbreak ja, men hvis du har firmware 1.1.3 eller 1.1.4 skal den guiden på linken over virke helt fint. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 winamp har innebygget støtte for Ipod. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjem ikkje Touch opp som ekstern disk? Det gjer min 3. gen iPod. Du kjem fram til musikken, kan slette og legge inn på harddisk, men spelaren har av ein eller anna grunn katalogisert og laga nye navn på alle filene. Musikken er der, men alt ligg hulter i bulter. Du må legge alle filene inn på PC-en, køyre dei gjennom eit program som oppretter navn på filene samt katalogiserer dei for at det skal fungere. Då er det litt lettare å bruke Ephpod eller noko sånt. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 iPod Touch kommer ikke opp som en ekstern disk nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå