Gå til innhold

Klarer denne PC-en Age of Conan på high?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om denne PC-en klarer Age of Conan på high? Og hvor mye FPS det blir på lov,medium og high?

 

Spesifikasjonene

 

Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning).

 

Strømforsyninger: Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI.

 

Hovedkort: MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, PCI-Ex16.

 

Prossesorer: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan.

 

RAM (DDR2 minne): Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's.

 

Multikortleser/Diskettstasjon: USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk).

 

Harddisk: Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM.

 

Ekstern harddisk: Ingen.

 

Opptisk leserbrenner: Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Black OEM.

 

Skjermkort: XFX GeForce 9800GX2 600M 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI, 600/2000Mhz.

 

Ekstra harddisk: Ingen.

 

Ekstra lydkort: Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail .

 

Operativsystem/OS: Microsoft Windows Home Premium OEM,SP1 64 BIT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han har ikke sli.. men skjermkorte ''9800gx2'' som det heter.

et skjermkort med 2 kjerner da.. trur det va 2 nedklokket GTS 512..

 

og det er ikke bare Wats som har noe å si på en PSU da..

 

 

Det var halveis en spøk vettu ! 550 watt er i utgangspunktet for ustabilt i SLI selv med 30 Ampere , 2 kraftige skjermkort drar lett tilsammen 300 watt , da blire lite til resten , jeg bare kommenterte psu , ikke hardwaren hans .

Lenke til kommentar

dette går helt fint på high.

 

Jeg kjører AoC på high nå med det oppsettet jeg har i profilen min. kjører dette på 1920x1200 med alt på untatt "Bloom" effekt og "anti-aliasing", ligger på ca 30 fps. Regner med at DX10 effektene, når de kommer, vil skape litt mer trøbbel, men gurimalla dette spillet er rått i den oppløsningen uansett.

 

Så med den maskinen du har lagt opp til der så blir det fett som fy. Husk bare at dersom du ønsker å få utbytte av alle 4 gig Ram, så må du kjøre 64 bits operativsystem.

Lenke til kommentar

ja jøss...ikke noe problem, du vil bare ikke få utbytte av mer enn 3,2 Mb Ram.....sånn ca.

 

 

Det kommer til å banke unna som bare rakkeren

 

Leste litt nærmere på sepecsa sine nå og ser jo at det er tenkt med 64 bit OS - så da er jo det i boks. Mulig at du kan vurdere å kjøpe en annen vifte til prosessoren enn den boxed-saken, men det er det sikkert noen med tilsvarende prosessor som kan si noe mer om. Jeg kjenner ikke denne vifta spesifikt selv, men som regel så er det en del å hente på støy og kjøleeffekt ved å ta med en annen vifte til CPU.

Endret av Brede_Skapstroppen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...