Gokken Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) http://youtube.com/watch?v=aaTFdyzvqGE Spiller i et band som spilte inn en liten demo i våres. Her er en dynamisk ballade kan man kanskje si. Av typen rolige vers, og ikke fult så rolige refreng. Sangen heter " Willows Weep " og bandet heter " Institution ". Hør på den og si hva dere syns, fint om jeg fikk litt konstruktiv kritikk =) Endret 13. juni 2008 av Gokken Lenke til kommentar
dxl200 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Synes at kompet er tøft og har et godt driv i seg. Hvis jeg skal plukke på noe, må jeg nok desverre si at vokallinja kanskje er litt for enkel, men kanskje litt for vanskelig for vokalisten likevel... Kompet er interessant med gitar, bass og trommer. Arrangementet er ok, artig med bassolo!!! Desverre så løfter ikke vokal-linja sangen til det nivået den kunne vært!!! Ikke helt min sjanger i utgangspunktet, så dere kan nok få bedre (konstruktiv)kritikk fra sjangervante lyttere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå