NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det tok ikke så veldig lang tid før powerknappen på mitt antec nine hundred ble ødelagt, den sitter fast innetrykkt, og dette skjedde etter normal bruk! Hvordan kan jeg få starte opp PC-en på en midlertidlig løsning? Og vet noen hvor Serial Nummeret til kabinettet står hen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Koble ut powerledningen fra pin'ene dem står på i hovedkortet. Så gnisse over pinnene den sto på med noe (kortslutte) Lenke til kommentar
larswey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg bruker bare en skrutrekker for og starte maskina, vil tippe serienummeret stod på esken. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Koble ut powerledningen fra pin'ene dem står på i hovedkortet. Så gnisse over pinnene den sto på med noe (kortslutte) og hovedkortet tar vel ikke skade av det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Koble ut powerledningen fra pin'ene dem står på i hovedkortet. Så gnisse over pinnene den sto på med noe (kortslutte) og hovedkortet tar vel ikke skade av det? Neh, ikke om man gjør det riktig Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 okei, takk! Kabinett eska er kastet, så jeg får nok ikke det på garantien(må ha serial nummeret, iallefall på xd.no) Btw, var ganske vanskelig og komme til på hovedkortet, i og med at Kabinettet er sinnsykt trangt iallefall når man har SLI! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Serienummeret står på kabinettet også, du må nok bare lete litt. Bak, under, osv Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 hva kan jeg bruke til å kortslutte de to pin'ene? Tok ut det ene skjermkortet, så nå får jeg plass:P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg pleier å bruke en ledningstump, men alt som leder strøm kan brukes Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Nå er PC-en slått på Tusen takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Asken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tenkte på no, kan du ikke bytte om kabler og bruke reset knappen som power knapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå