tunefish Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Huleste heller. Her bestiller jeg et 9500 non-pro kort, og så våger de å sende meg et 9500PRO kort! Hva skal jeg med det? :x Går jo ikke an å softmodde en plass! Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er vel bare å sende det tilbake det vel å kreve at du får tilsendt det kortet du bestilte. Problemet løst. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hehe, egentlig så var det jo snilt gjort da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kan jo hende det kortet du bestilte er et av de som ikke kan moddes og de har ikke fler igjen av det og får det ikke før om et år Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Ser at de ikke får inn nye kort før den 13. Utrolig irriterende. Har ikke tid til å sende det inn nå og så være uten data i flere dager. Ba dem om å sende meg et nytt med en gang. Er stamkunde, så fortjener litt god service, så mye penger som jeg har spytta i kassa deres. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ser at de ikke får inn nye kort før den 13.Utrolig irriterende. Har ikke tid til å sende det inn nå og så være uten data i flere dager. Ba dem om å sende meg et nytt med en gang. Er stamkunde, så fortjener litt god service, så mye penger som jeg har spytta i kassa deres. Regner med du er ironisk.. Du fikk et bedre kort og er sur som en sild? Ærlig talt... Greit nok, du kan ikke modde det til 9700, men det kan du strengt tatt ikke med 9500 non heller da de nå kjører egne boards og ikke 9700 lenger. Er du heldig, får du en gammel revisjon med 9700.. hvis du er heldig. Dessuten, de gjorde det i god tro, og tar ytterst lite hensyn om du skal modde. Hvis du sliter med dette problemet, så send det tilbake og bytt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 OK, hvorfor vil du ha et non-pro kort? Ja, alt det der om modding og sånn, men... Du kan ikke modde den ti lå ha 256-bit minne bus... Den kommer alltid til å ha 128-bit minnebus. Eneste du kan gjøre er å aktivere de 4 pipelinene og sette opp farten til det 9700pro har. Dessuten funker den modden bare på de gamle 9500-kortene... Så hvis du får feil, så sitter du igjen med en 9500 som bare har 4 pipeliner (isteden for 8 på 9500pro). :-? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Hvor kan jeg sjekke om hvor mange pipelines kortet har og hvor stor minnebus og alt det der? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Huleste heller.Her bestiller jeg et 9500 non-pro kort, og så våger de å sende meg et 9500PRO kort! Hva skal jeg med det? :x Går jo ikke an å softmodde en plass! Som de andre skriver så kan du bare glemme å modde 9500>9700 da det ikke er mulig lenger med de nye 9500 kortene grunnet forandring i arkitektur. Et 9500PRO kort yter likt el. bedre enn et GF4Ti4600 kort og det er vel nok for de fleste. Man kan ikke sammenligne et 9500PRO mot et non-pro kort når det gjelder ytelse, non-pro utgaven er nærmest en MX-utgave sett med nVidia-øyne. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hehe... du burde takke de i stedenfor å bli sint... Men du kan jo altids benytte deg av angrefristen. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Rivatuner påstår at den bare har 128bits munnebus, men på klistremerket på selve kortet står det tydelig PRO! :o Noen tester jeg kan gjøre for å se hva slags kort jeg har? Hva slags score burde jeg få i 3dmark2001SE og 3dmark03 med de forskjellige kortene? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 PRO kortene har bare 128bits minnebus men har derimot alle 8 pipelinene "skrudd på" i motsetning til 9500 som bare har 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå