Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Har nå surfet litt rundt, og det ser ut til at vi alle har fått den i dag også. Noen av oss skal visst ha fått problemer med Windows Live Messenger samtidig som denne firkanten kom. Problemer som at man ikke får opp kontaktene sine, at kontakter som egentlig er pålogget vises som frakoblet osv. Ettersom jeg har skjønt det gjelder "problemet" kun "Windows Live Messenger 8.5" og det ser ikke ut til at noen har funnet noen løsning på det, eller har funnet ut hva den lille firkanten gjør der. Dersom det er av intresse finner heller ikke NOD32 noe virus i MSN filene mine. Endret 13. juni 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er nok bare en oppdatering Microsoft driver med.. Er mange ganger jeg har sett f.eks gavegreiene ustabile, samt winks osv.. Det er sikkert bare en ny funksjon som kommer snart! Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Firkanten er irriterende ass!! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det, og sendte mail til Microsoft. Da fikk jeg dette svaret: Hei Peter, Takk for at du skriver til Windows Live Messenger Support. Jeg forstår at du kan se en liten hvit firkant under bildet til personene du snakker med på Messenger. Denne hvite firkanten du beskriver er ikke noe du trenger å bekymre deg over. Du kan se at det finnes en liten pil ved siden av dette vinduet som gir deg alternativer til forskjellige ting. Vennlig hilsen Christel Windows Live Messenger Support. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De vil tydeligvis ikke si noe om hva den firkanten er til... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Har ingen firkant jeg Endret 14. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det, og sendte mail til Microsoft. Da fikk jeg dette svaret: Hei Peter, Takk for at du skriver til Windows Live Messenger Support. Jeg forstår at du kan se en liten hvit firkant under bildet til personene du snakker med på Messenger. Denne hvite firkanten du beskriver er ikke noe du trenger å bekymre deg over. Du kan se at det finnes en liten pil ved siden av dette vinduet som gir deg alternativer til forskjellige ting. Vennlig hilsen Christel Windows Live Messenger Support. Jøss, Christel forstår at vi ser en liten hvit firkant. Det er ikke verst! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Har ingen firkant jeg Haha, outsider:D Neida. Min er borte den og:P Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det, og sendte mail til Microsoft. Da fikk jeg dette svaret: Hei Peter, Takk for at du skriver til Windows Live Messenger Support. Jeg forstår at du kan se en liten hvit firkant under bildet til personene du snakker med på Messenger. Denne hvite firkanten du beskriver er ikke noe du trenger å bekymre deg over. Du kan se at det finnes en liten pil ved siden av dette vinduet som gir deg alternativer til forskjellige ting. Vennlig hilsen Christel Windows Live Messenger Support. Wow han var flink til å forklare altså. Veit fortsatt ikke hvorfor den er der, og det var ikke noen pil ved siden av min, men det er sikkert en hemmelig overvåkningsteknikk utøvet av MS, så da kan ikke han si noe:) Jøss, Christel forstår at vi ser en liten hvit firkant. Det er ikke verst! Jo, intelligensen hans er mer utviklet enn den er hos de fleste andre supportfolk:P Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Firkant her også... Kan ikkje noken finne ut kva den er for da? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Firkant is goooooone. Er ikke Christel jentenavn? oO Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jo, det er mulig. Hvem veit? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jo, det er mulig. Hvem veit? Alle som er litt oppegående. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Pffff hysj på deg:P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Pffff hysj på deg:P Fnis. Min firkant er her fremdeles.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Min er fortsatt på ferie. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hvordan msn version får dere den firkanten med ? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 8,5,1302,1018 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå