konduktans Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hva betyr den firkanten der? Har aldri sett den før. WinVista(sp1??) og WLM 8.5.1302.1018. EDIT: Er forresten den under personlig bilde øverst. Endret 13. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Choo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har den firkanten der også. Og når jeg snakker med en kontakt, så har en av oss den, men relogger den som har den, så får den andre den mens den forsvinner fra førstnevnte osv. Webcam ikonet havner til høyre for firkanten om kontakten du snakker med har et webcam... og webcam knappen funker fint, men den hvite boksen gjør ingenting. noen som vet hva det er? >< Virus eller noe? ><::: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har også en slik hvit firkant. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Kanskje jeg har funnet en hittil ukjent bug. Jeg blir millionær![/irony off] Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kanskje jeg har funnet en hittil ukjent bug. Jeg blir millionær![/irony off] Den er ikke ukjent siden jeg også har den . Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke for deg nei, men kanskje for microsoft?? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Finner ingen virus med norton eller ad-aware. -.-:: jaja... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Så den plutselig der idag jeg å. Skulle akkurat til å spørre om det samme Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Freakish altså. Bra at noen(les: jeg) tar tak i dette! @Tuftez: er signaturen din fucka eller skal den være sånn? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Freakish altså. Bra at noen(les: jeg) tar tak i dette! @Tuftez: er signaturen din fucka eller skal den være sånn? Funka for en tid tilbake, men ble slik for en stund sida... orka å fikse den Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Firkanten kom no nettopp med meg òg. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 lol fikk den selv for noen minutter siden Bare kalte min firkant for Bjørn og tenkte det var vennen min og dermed funka det bra Hehe, neida. Men seriøst...har gewgla litt nå og fant ut at når folk setter seg som borte (noe jeg alltid er for å unngå spam) så dukker den plutselig opp av en eller annen grunn :S Funka for meg å sette meg til "i telefonen" isteden Lenke til kommentar
Choo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hmm... Har den ikke selv nå men jeg bruker alltid å stå som borte jeg også. Får sjekke om det funker for meg å stå som noe annet om den kommer tilbake. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Lykke til (Firkanten holdte på å drepe meg av irritasjon ) Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Men firkanten MIN er enda spesiellere. For den er nemlig sånn halvliten, men fortsatt irriterende. Vent... Endret 13. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Min er finere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har den også. Trodde først det var virus Jeg restarta Msn og da ble den borte.. Men den dukker nok opp igjen, tenker jeg. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Restarta msn jeg også men så snart noen jeg snakker med relogger så kommer'n tilbake. Så lenge det ikke er no virus kan den være der for min del, men, er irriterende da den egentlig ikke skal være der (antar jeg). Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Aaah, det er mini webcam! Big Brother's watching! EDIT: Kanskje rart at vi får se dem...Lurt å tenke seg om før man skriver Endret 13. juni 2008 av Schweinung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå