the_fire Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har blitt ferdig med alt arbeid og eksamener på VGS, og tenkte det var på plass med et aldri så lite YES!!!!! Militæret neste. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har tredje klasse igjen, men WOOP! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer! Har et år igjen selv. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ferdig jeg også Dritt digg. Skal på opptak nå til helgen til forsvaret ingeniørhøgskole. Får se hvordan det går:P Endret 13. juni 2008 av bennybanan Lenke til kommentar
Skrulla123 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 På mandag kan jeg henge meg på å si at jeg er ferdig med vgs!! Har bare rettslære muntlig eksamen igjen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Grattis. Det er etter videregående livet begynner, på godt og vondt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Slenger meg på denne. En deilig, men likevel litt merkelig følelse. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Slenger meg på jeg, også. Det har vel knapt gått opp for meg at jeg er ferdig med 12 års skolegang, men jeg blir nok vant til det etter hvert! Dette er iallfall noe jeg har sett frem til de siste seks årene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er ferdig med grunnskolen . Lenke til kommentar
Skrulla123 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 NÅ kan jeg virkelig slenge meg på!! Fikk 6er i rettslære muntlig eksamen, det er noe å gå ut av vgs med det!! :!: Sommerferie!!!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 NÅ kan jeg virkelig slenge meg på!! Fikk 6er i rettslære muntlig eksamen, det er noe å gå ut av vgs med det!! :!: Sommerferie!!!! Gratulerer . Vet ikke hva rettslære er da . Jus? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gz hele gjengen *ønske jeg var ung igjen* Lenke til kommentar
Skrulla123 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 NÅ kan jeg virkelig slenge meg på!! Fikk 6er i rettslære muntlig eksamen, det er noe å gå ut av vgs med det!! :!: Sommerferie!!!! Gratulerer . Vet ikke hva rettslære er da . Jus? jus, ja. vegtrafikkrett, forvaltningsrett, strafferett ol.. Tusen takk Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Second the "ferdig med VGS" thingy.. Herlig å være ferdig, herlig å være på årets avslutningsfest! 4,9 i snitt, life is good! Ingen 6-ere, men håper enda på matteeksamen skriftlig God natt ^^, ingen skole i morgen, så jeg kan sove lenge EDIT: ingen skole før univesitet, og det er LENGE til! ^^ La oss chille til 2009! <- etter militæret, så klart.. Endret 17. juni 2008 av Mads-b Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 NÅ kan jeg virkelig slenge meg på!! Fikk 6er i rettslære muntlig eksamen, det er noe å gå ut av vgs med det!! :!: Sommerferie!!!! Gratulerer . Vet ikke hva rettslære er da . Jus? jus, ja. vegtrafikkrett, forvaltningsrett, strafferett ol.. Tusen takk Ah. Nå vet jeg det også . Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Deilig det . Har bare vitnemålskvelden i morgen igjen. pluss at vi skal ha stor fest på hytta til læreren på fredag. Men jeg er endelig ferdig med 3 helt bortkasta år som jeg ikke har lært stort. gikk medier og komunikasjon, og føler at jeg sitter igjen med 0 i utbytte. jaja militæret den 28 Juli. Madla flyplass stavanger. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Deilig det . Har bare vitnemålskvelden i morgen igjen. pluss at vi skal ha stor fest på hytta til læreren på fredag. Men jeg er endelig ferdig med 3 helt bortkasta år som jeg ikke har lært stort. gikk medier og komunikasjon, og føler at jeg sitter igjen med 0 i utbytte. jaja militæret den 28 Juli. Madla flyplass stavanger. Jeg har bare to dager igjen av 10. klasse . Fest på hytta til læreren . Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jepp stor fest der alle skal sove der. nå er alle i klassen over 18 så er ikke akkurat noe sjokk at det holdes en avsluttningsfest Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Madla 28. juli her også. Luftforsvaret vistnok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå