Minivarj Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei. Trenger litt hjelp her. Trenger hjelp til å koble hodetelfoner og pc-høytalere samtidig, så jeg slipper å gå bak PC-en hver gang jeg skal bytte om. Har Creative SB X-fi Audio lydkort og JBL høytalere. Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal klare å ha begge tilkoblet samtidig. Håper på litt hjelp her. Takk. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dealextreme Finner den sikker på clasohlson og lignende butikker. Håvard Lenke til kommentar
Minivarj Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Dealextreme Finner den sikker på clasohlson og lignende butikker. Håvard Takk. har en slik deler, men får masse støy i høytalerne. Muligens feil på den? Finnes ingen "pad" av noen slag for å kunne justere lyd på fra skrivebordet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Mange lydkort (både intregrerte og eksterne) har smartjack, og da er det bare å plugge inn høytalerene i f.eks grønn og hodetelefonene i blå, så kan du bare velge høyttaler på både grønn og blå! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå