Gå til innhold

Sniktitt: Fallout 3 (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Dummet ned RPG ja, men hva du vil. Negativitet mot konsollene nok engang

Men hvorfor da er Oblivion bedre til 360 enn pc mon tro ;)

Det der MÅ være en skrivefeil. Oblivion uten mods er jo like interessant som en våt dassrull.

Tilbake til Fallout 3; får håpe at Bethesda greier å lage en god historie med unike og interessante npc'er og oppdrag som gjør inntrykk på en som man husker etter å ha runda spillet. Og så håper jeg for guds skyld at spillet ikke ligner på Oblivion på noen som helst måte, bortsett fra å bruke en forbedret grafikkmotor fra Oblivion.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt anig ang. Oblivion, jeg KLARTE ikke å komme meg gjennom den gruven etter man kommer ut av fengselet, det var helt forferdelig kjedelig. Når jeg etter en lang periode endelig tok opp spillet igjen ga jeg opp etter noen timer, det var helt utrolig livløst og uinteressant, imho.

Lenke til kommentar

Huff , etter å ha les denne artikkelen så har jeg bange anelser for dette spillet. spilleutviklerene har jo ødelagt og vrengt Fallout navnet .

Er det ingen som har baller nok til å lage noe isometrisk lenger ? Konsollplattformene er som kreft for PCn .

Lenke til kommentar
Huff , etter å ha les denne artikkelen så har jeg bange anelser for dette spillet. spilleutviklerene har jo ødelagt og vrengt Fallout navnet .

Er det ingen som har baller nok til å lage noe isometrisk lenger ? Konsollplattformene er som kreft for dype spill.

Sånn da har jeg fikset utsagnet ditt :)

Lenke til kommentar

Vil heller påstå det er fokus på mainstream som dreper dype spill en konsollene. Det var da ikke noen problemer med dype spill tidligere og det var konsoller da og. Inse det, kravene 'alle' stiller med tanke på grafikk etc gjør det for dyrt å utvikle noe som ikke er rettet mot en stor kundemasse.

Lenke til kommentar

Tror han mener hva som gjorde spill til ett populært medium blandt mainstream folk, og det var vel playstation 1 eller noe? Derimot hadde det vært langt billigere idag å lage fallout 3 i samme stil (med visse oppgraderinger selvfølgelig) idag enn i 1997, men det hadde ikke solgt like bra på langt nær =/

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt.

Foreslår at dere venter på at spillet kommer ut, før dere begynner å slakte spillet, og sist men ikke minst før man legger skylden på hvem sin feil at det er blitt så forferdelig, hva enn 'det' skulle være.

Hvis spillet ikke skulle holde standarden fra gamle dager blir det ihvertfall moro med å skyte noen på 2 meters avstand med en eller annen gattling-gunner, etter det ene bildet og dømme, så holder ihvertfall det Fallout-standard.

Kjøp PC-versjonen, og jeg er sikker på at NMA og andre Fallout-samfunn vil lage gode Fallout-mods. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...