EmmJay Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fallout har fått nye utviklere og kommer til nye plattformer – det merkes. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hørest svært spennende ut Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) "Headshot i Hode!" Hahaha, hvor ellers ville det vært? :!: Flott innlegg. Må si at dette fikk meg til å tvile på spillet. Har Bethesda ødelagt nok et rpg mesterverk? Og hvorfor er alt gråbrunt? Akkurrat som Oblivion holder de seg til 1 farge nesten igjennom hele spillet. Faen så tragisk. Endret 13. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 håper levelinga går en smule kjappere den i visse elder scrolls spill... skal liksom være 99 levels der men pokker så lang tid det tar... Lenke til kommentar
Anech Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 men, men... Jeg ble plutselig en smule mer skeptisk til dette spillet... Hadde lyst på et Fallout ala gamledager, ikke nymotens rpg blandet med fps=( Jaja, vi får se hva som skjer, og takk til gamer for dette fine innlegget=) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Som hardcore Fallout-fan så må jeg si her at skribenten ikke er satt godt nok inn i dette universet. Diskusjonen om hvorvidt Bethesda har ødelagt spillet legger jeg meg ikke inn i, men at han skriver: Det er et stort misforhold mellom artisteriet i visuelt design, de flotte, detaljerte områdene og hvordan spillet gir deg informasjon på skjermen. En gyselig grønnfarge, kjedelige menyer og målere var noe av det som irriterte meg mest når jeg fikk se spillet. Vi er i 2008.Det er jo sånn det skal være i Fallout. Alt er jo dystert og herja. Ikke noe fancy dancy hologram-menyer som svever i luften foran deg. Det er en post-apokalyptisk verden. Fins ikke mye pent der skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt skrevet artikkel. Jeg begynner å frykte at lovnadene fra Bethesda om å ikke skuffe fans av de to foregående spillene bare er et spill for galleriet. Uansett så ser jeg fram til dette spillet da jeg er fan av post-apokalyptiske verdener. Bare synd at de må gi det ut under Fallout-navnet hvis det eneste som binder dem sammen er småting som Vaultene osv. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Som hardcore Fallout-fan så må jeg si her at skribenten ikke er satt godt nok inn i dette universet. Diskusjonen om hvorvidt Bethesda har ødelagt spillet legger jeg meg ikke inn i, men at han skriver: Det er et stort misforhold mellom artisteriet i visuelt design, de flotte, detaljerte områdene og hvordan spillet gir deg informasjon på skjermen. En gyselig grønnfarge, kjedelige menyer og målere var noe av det som irriterte meg mest når jeg fikk se spillet. Vi er i 2008.Det er jo sånn det skal være i Fallout. Alt er jo dystert og herja. Ikke noe fancy dancy hologram-menyer som svever i luften foran deg. Det er en post-apokalyptisk verden. Fins ikke mye pent der skal jeg si deg. og for den del så er hele tanken at verden hadde en 50-60-revival på gang når det virkelig smalt. en ser slikt som radiorør tilbake på moten osv... Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Som hardcore Fallout-fan så må jeg si her at skribenten ikke er satt godt nok inn i dette universet. Diskusjonen om hvorvidt Bethesda har ødelagt spillet legger jeg meg ikke inn i, men at han skriver: Det er et stort misforhold mellom artisteriet i visuelt design, de flotte, detaljerte områdene og hvordan spillet gir deg informasjon på skjermen. En gyselig grønnfarge, kjedelige menyer og målere var noe av det som irriterte meg mest når jeg fikk se spillet. Vi er i 2008.Det er jo sånn det skal være i Fallout. Alt er jo dystert og herja. Ikke noe fancy dancy hologram-menyer som svever i luften foran deg. Det er en post-apokalyptisk verden. Fins ikke mye pent der skal jeg si deg. Jeg vet ikke hva du anser som å sette seg inn i universet, men hvis det inngår noe mer enn å spille de tidligere spillene må jeg si meg skyldig i din påstand. Poenget mitt har aldri vært at menyene skulle se ut som de var tatt ut av et random space marine-spill. Jeg sier bare at det er et misforhold her, og at det går an å lage et litt penere og mer funksjonelt grensesnitt uten å miste dysterheten som spillet skal formidle. Endret 13. juni 2008 av EmmJay Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet ikke hva du anser som å sette seg inn i universet, men hvis det inngår noe mer enn å spille de tidligere spillene må jeg si meg skyldig i dine påstandet. Poenget mitt har aldri vært at menyene skulle se ut som de var tatt ut av et random space marine-spill. Jeg sier bare at det er et misforhold her, og at det går an å lage et litt penere og mer funksjonelt grensesnitt uten å miste dysterheten som spillet skal formidle. er det de menyene du er misfornøyd med? eller er det UIen når du går rundt? Fallout sitt klassiske UI er ikke veldig avansert: Og det er noe sjarmen med Fallout, i alle fall for de av oss som har venta en god stund på en oppfølger. Må si at eg gleder meg veldig til Fallout 3, håper det ikke blir en total flopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt skrevet artikkel, men plutselig føler jeg at jeg kanskje kommer til å bli skuffet når spillet omsider kommer. At Bethesda satser på en større masse enn kun oss som har spillt de orginale Fallout spillene er jo greit, men de trenger ikke å barnsliggjøre spillet og gjøre det til et brukbart spill for absolutt alle. Virker som om rollespillsjangeren har tapt seg noe med pilpekende missions og at valg blir gjort så og si for deg. Rollespill skal være vanskelige. Men gjenstår å se. Kommer mest sannsynligvis til å kjøpe Collectrs Edition pakken fra Amazon, så må nok uansett gi det et verdig forsøk når det kommer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det at valgene du tar i samtaler ikke får noen konsekvenser annet enn at de du prater med kan bli litt sinte eller glade skuffet meg veldig. Og også bildet av Pip-Boyen, hvor det er tydelig at menyen er blitt "konsollifisert". Nei, Bethesda må lage et knakende godt spill for at dette skal falle inn i Fallout serien i mine øyne. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Blir vel sikkert en helt grei oblivion klone, så lenge lvl scaling ikke er med. Men huff, tror ikke dette blir noe Fallout nei Og om samtaler ikke har noen reel konsekvens, hva er poenget da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja ikke sant? Hele pointet med RPG er dine valg som bringer konsekvenser og hva ditt skjebne vil være. Nok en dummet ned rpg for konsoll generasjonen....gah!! Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Og om samtaler ikke har noen reel konsekvens, hva er poenget da? Dette kom veldig overraskende på meg også, og jeg måtte spørre Hines to ganger om dette var sant. Siden han bare jobber i markedsføringsavdelingen og således er lite involvert i den direkte utformingen av spillet, kan man jo håpe på at dette er noe han har oversett. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg ser ikke poenget med å lage en oppfølger til en spillserie som ikke appelerer til fansen. Blir nok skuffet uansett iom at spillet er konsollfisert. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og om samtaler ikke har noen reel konsekvens, hva er poenget da? Dette kom veldig overraskende på meg også, og jeg måtte spørre Hines to ganger om dette var sant. Siden han bare jobber i markedsføringsavdelingen og således er lite involvert i den direkte utformingen av spillet, kan man jo håpe på at dette er noe han har oversett. Det håper jeg og, muligens jeg har blitt bortsjemt med The Witcher hvor valgene jeg tok var viktige og oftest lagt slik at en enkel reload ikke kunne gjøre det om. Jeg måtte stå for valgene jeg tok og velge en rolle jeg følte meg komfortabel med, og det er på mange måter RPG for meg. Valgene jeg tar, både "fysisk" og i samtaler skal påvirke utviklingen til personen og verdenen jeg spiller i. Syns begrepet rpg begynner å bli litt vel omfattende i det siste. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 "Headshot i Hode!" Hahaha, hvor ellers ville det vært? :!: I ræva? Da hadde man ihvertfall fått bekreftet hva de tenker med... Nei, som en fersking på fallout kan det hende jeg tar en titt på dette. Og hvem vet, kanskje jeg liker det eller ikke. Men jeg er ikke bethestas største fan for å si det sann da Lenke til kommentar
viga Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Syns begrepet rpg begynner å bli litt vel omfattende i det siste helt enig, syns det er veldig trist at fugleperspektivet er tatt vekk fra rpg sjangeren men alt skal jo ha så "perfekt" grafikk idag siden det er fallout så må jeg hvertfall prøve det Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dette spillet er jeg overbevist om kommer til å skuffe en hel armé av gamle fans. RPGcodex kommer til å sende drapstrusler til Bethesda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg