Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 http://www.datorbutiken.com/se/default.php...artId=DBCSC001M Utdrag: Specifikationen till denna maskin har tagits fram i samarbete med SweClockers.com - Sveriges största sajt om överklockning och hårdvara! De ingående delarna har valts med omsorg om att ge maximal prestanda för pengarna. Observera att maskinen levereras med en AMD XP2100+ [över]klockad till motsv. 2700+, och att tillgången av dessa maskiner är något begränsad. Komplettera själv med valfritt OS (Operativsystem) och periferi (tangentbord, mus etc). Installation av Windows XP (Home/Pro) göres kostnadsfritt i fall det beställs i samband med systemet. Rimelig data da, ville bare tipse dere om den Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vil anbefale alle til å holde seg unna databutikken.com Dårlig kundeservice om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har gode erfaringer med dem, men har sett at andre ikke er like fornøyde. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 var bare ett tips om en billig og bra data, har ikke handla der selv! Har hørt at dem er veldig dårlige på retur og lignende, trur jeg holder meg til PS og komplett jeg, men det var jo en veeeldig stilig og billig data da :-) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vil anbefale alle til å holde seg unna databutikken.com Dårlig kundeservice om noe skulle gå galt. jeg herpa cpu og hovedkort og fikk begge nytt + sukkertøy Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Eller du kan se på Dinside tillbudene. OM ikke bedre, kasnje sikrere? Syns annyway at den pc en så veldig god ut men følger vel ikke med skjerm, da blir den fort fyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå