Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 rulleteksten går nå og jeg må si det at spillet er et av de beste som har kommet. skal starte på nytt nå på en vanskligere grad. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Etter å ha kjedet meg igjennom første del (midtøsten) og gjort meg ferdig med den første boss-kampen (blekksprutdama) la jeg spillet på hylla. Får bare ikke tro det var for godt?! Jo dessverre Det falt liksom ikke helt i smak hos meg dette spillet her. Smak og behag tenker jeg. Synns ikke den delen var alt for artig jeg heller, men spillet blir bare bedre og bedre. Nå er riktignok jeg en hardbarka MGS-fan, så det skulle vært veldig dårlig om ikke jeg skulle like det, egentlig. Men jeg er målløs, for et spill!! Skal litt til å "toppe" MGS1/2, for det er de beste spillene jeg noen gang har spilt, men skulle ikke forundre meg om dette viser seg å være bedere, når jeg om noen dager runner det.. Takk Hideo Kojima, for den herlige MGS-sagaen Edit: Men det er som du sier, smak og behag. Du skal da få lov til å ikke syns noe om spillet du.. Endret 13. juni 2008 av beverpower Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Oppdatert status, ferdig Til spørsmålet over: Det er steder i spillet du bør ha spilt serien for å ordentlig forstå og få gåsehud av. Act 4 er primeksempel på det. Jeg mista kontrollen og kjente tårene i øyekroken. Jeg har aldri spilt et MGS spill før, men har uansett kjent mye gåsehud skal jeg love deg, + en del små tårer. Spesielt sammen med Naomi! Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Har nettopp startet på Act 4. Får gåsehud på hele kroppen. Så langt elseker jeg spillet mer enn mitt eget liv. FANTASTISK!!!! Endret 13. juni 2008 av ToLi Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har nettopp startet på Act 4. Får gåsehud på hele kroppen av å være tilbake til Shadow Moses. Så langt elseker jeg spillet mer enn mitt eget liv. FANTASTISK!!!! Visste ikke at det var Shadow Moses i Act4 Men det gav meg enda en grunn til å spille mere Bare synd for noen om de syntes det blir litt spoiler Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) ToLi: Unødvendig å si det der da... Er nesten ferdig (tror jeg) med akt 4 nå. Regner med jeg blir ferdig med hele spillet i morgen. Endret 13. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 UPS! SORRY! Bare for oppspilt til og tenke klart Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Så hva synes folket om hvordan det hele endte? Rundet spillet i dag selv og er meget fornøyd. Overraskende var det også, heldigvis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=) Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D Endret 13. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Syns mgs1 og 2 var helt utrolige når de kom. Jeg viste ingen ting om enern når den kom. Bare en kompis av meg som sa jeg MÅTTE kjøpe det spillet. Jaja tenkte jeg... Hekta fra dag en. Konspirasjons teorier fikk en ny dimensjon i 2-ern. 3-ern spilte jeg aldri igjennom. Litt trist, men sikkert fornuftig at serien slutter nå. Gleder meg til slutten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sånn jeg også fikk vite om mgs-serien :!: satt med store øyne når jeg møtte Snake for første gang=) Takk skal du ha Toli for at du tok den vekk=) Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler. Det va vel egentlig det jeg tenkte Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler. Det ble ikke sagt noe om når i spillet det skjedde. Lenke til kommentar
madkris Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Blir vanskelig å toppe er jeg helt enig i. Ble nettopp ferdig med spillet for 10 minutter siden. Holder på å installere online delen, men det er jo den forbanna updaten. Sykt bra cinema på spillet, HD liker Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Driver å prøver å ta Raging Raven. Har død tre ganger, vært utrolig nær å ta han, men nå begynner det virkelig å bli frustrerende. Noen her som har noen tips på hvordan dere slo han? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ble akkuratt ferdig med spillet nå, og jeg kan nesten ikke beskrive hvor bra lagd selve spillet og alle de cutsceensa er! Kan trygt si at det ble felt noen tårer igjennom spillet, hehe Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg brukt 4-5 RPG raketter. Da gikk hun ned for telling Driver å prøver å ta Raging Raven. Har død tre ganger, vært utrolig nær å ta han, men nå begynner det virkelig å bli frustrerende. Noen her som har noen tips på hvordan dere slo han? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Just kommet til Act 3. Men dama mi ble så utålmodig av å se på Cutscenes, hun skjønner ca. ingenting, så måtte bare stoppe og quite hele skjit'n Endret 14. juni 2008 av Oakis Lenke til kommentar
master_al Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg brukt 4-5 RPG raketter. Da gikk hun ned for telling Driver å prøver å ta Raging Raven. Har død tre ganger, vært utrolig nær å ta han, men nå begynner det virkelig å bli frustrerende. Noen her som har noen tips på hvordan dere slo han? Tusen takk, det hjalp veldig. Var ikke noe vanskelig nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå