Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan vinne jenta tilbake?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første: fylla har aldri skylla. den som svelger velger. hvis du er så dum at du knuller på ei annen kjærring mens dama di er på samme festen fortjener du ikke å få hu tilbake. utroskap er utilgivelig, å jeg skjønner hu jævlig godt. hvordan kan ei jente stole på en fyr som har hvert utro mot hu to ganger? jeg støtter hu! GET OVER IT!

Lenke til kommentar
For det første: fylla har aldri skylla. den som svelger velger. hvis du er så dum at du knuller på ei annen kjærring mens dama di er på samme festen fortjener du ikke å få hu tilbake. utroskap er utilgivelig, å jeg skjønner hu jævlig godt. hvordan kan ei jente stole på en fyr som har hvert utro mot hu to ganger? jeg støtter hu! GET OVER IT!

Har det noe å si om hu er på samme festen? Er det ikke like ille hvis de er på forskjellige fester?

Lenke til kommentar
Gjest Jon_Arne

Vil nå si Fylla har skylda i dette scenarioet, elsker jente over alt, kunne ALDRI funnet på noe sånt viss jeg var edru, så fylla har skylda.

Noen tips til hvordan jeg kan vinne henne tilbake? Har lest gjennom svarene, men jeg har tatt de negative svarene på en måte bort fra synsvinkelen, så jeg har en papirlapp som jeg tar over de negative, så jeg leser mest de positive, iallefall fra start til slutt.

Lenke til kommentar
Vil nå si Fylla har skylda i dette scenarioet, elsker jente over alt, kunne ALDRI funnet på noe sånt viss jeg var edru, så fylla har skylda.

Noen tips til hvordan jeg kan vinne henne tilbake? Har lest gjennom svarene, men jeg har tatt de negative svarene på en måte bort fra synsvinkelen, så jeg har en papirlapp som jeg tar over de negative, så jeg leser mest de positive, iallefall fra start til slutt.

Så gi nå faen i å drikke hvis du vet at du kommer til å knulle videre neste gang du drikker og blir dritas. Voks opp, du kan ikke vinne tilbake noe du har tapt, du kan ikke endre fortiden men gjøre noe med fremtiden. Ta deg sammen, du er sikkert ut etter trygghet, ha nærhet til en person, med engang du får i deg unnabords er det på`an igjn. Fy skamm deg.Du fortjener ikke henne. :realmad:

Bryr meg fint lite i om du stryker de negative svarene. Dette er en som har opplevd det motsatte, så this is personal.

Lenke til kommentar

Etter min mening virker det ikke som om trådstarter var edru da han skrev disse ord.. :thumbdown::tease:

Du er dum du når du i det hele tatt kan tenke deg til å tro slik som du gjør! Min mening...

Gjør deg ferdig før du inngår nye forpliktelser.

Endret av andrepp
Lenke til kommentar

Jaja..stakkars fyr ber om hjelp, men får kjeft. Har vel fått nok kjeft fra dama allerede tenker jeg.

Hold iallfall kontakten med henne og forbli venner. Kanskje hvis du slutter å bli full, evt holde deg langt unna alkohol. Kanskje kanskje...men lite sannsynlighet, finner dere tonen igjen?

Men slutt isåfall å bli full slik at det fører til ubevisst utroskap i forholdene dine i fremtiden.

Lenke til kommentar

Ja stakkars fyr. Haha. Men eg er einig med alle andre her, du har tapt all tillit til denne dama. Nyt singel livet. Men om du skal prøve å få ho tilbake så får du unngå ALL kontakt med alkohol og ver en venn, så kanskje ho ser at du har forandra deg, men eg tvilar på det vil funke sidan ho kjem aldri til å kunne stole 100% på deg

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du ? 14 ? Du kan ikke humpe rundt på hvert eneste vesen med langt hår, rumpe og pupper du ser når du faktisk har dame. DU fortjener ikke i det hele tatt å få dama di tilbake med den oppførselen du har hatt. Du er først utro, men er så heldig at du blir tatt inn i varmen igjen. Men så svikter pinade meg de resterende hjernecellene dine, og du kaster deg på neste villige hull. ER DET MULIG ?

Enten er du et troll, eller så er du bare motbydelig.

Knull deg ferdig og grow a brain.

Lenke til kommentar

Er det så vanskelig å forstå hvorfor folk er så negative mot holdningene dine? Det er fordi det ikke er noe positivt å si på det, og det å skylde på alkohol får deg til å fremstå som en svekling.

Har du prøvd å sette deg i hennes fotspor noengang? Hvis ikke, så anbefaler jeg deg å prøve det.

Lenke til kommentar

Har jenten så lite respekt for seg selv at hun tilgir deg første gang, så vil hun nok gjøre det igjen. Det er bare å kjøre samme song-and-dance som sist, så vil det fungere. Du kan f eks nevne at de var randoms og at det ikke betydde noe, mens det er henne du bryr deg om. Alle gjør feil, men du lover at det ikke vil skje igjen, osv.

GLHF.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan noen personer kan være så snevre og si at fylla har skylda, og ikke tenke på hvem som har skylda for fylla. Som sagt mange ganger over her, du burde vært overlykkelig over at hun tok deg tilbake etter første gang, når du da bryter tilliten hennes så til de grader ved å gå å ha sex en gang til med ei anna tilfeldig berte, så synes jeg du bare kan sitte der og synes synd på deg.

Det er ingenting som tilsier at du fortjener henne og det er helt klart at hun har det mye bedre uten deg.

Og om du skulle være så veldig idiot å tenke på å ødelegge jenta sitt liv enda en gang, er det eneste jeg kan foreslå at du fortsetter å være venn med hun og prøver å forbedre deg, slik at hun kanskje ser det.

For jenta sin del, håper jeg hun smekker deg midt i trynet og ber deg til helvette ut av livet hennes, for det fortjener nemlig du.

Lenke til kommentar
Enig med pepsico.. Du kan ikke forvente at hun skal tilgi deg mer enn en gang..

med en gang ! Hah, håper hun ALDRI tilgir deg. Tøse rundt slik mens du har dame. Æsj!

EDIT: Hvis fylla har skylda bør du vurdere å legge vekk flaska for godt også, så det ikke skjer flere ganger. Fylla kan ha skylda for verre ting enn at du er utro og det blir slutt med dama. HIV for eksempel hvis fylla har skylda for at du glemmer kondom når du ligger med "ei random dame" .

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Han får mye kjeft her, men han fortjener det.

Legg bort flaska eller drikk mindre og lær deg sunn fornuft.

Men ho er nok tapt. hvis du forbedrer deg så kanskje dere kan holde kontakten, tviler sterkt på et serriøst forhold.

Og som de fleste andre sier, fylla har aldri skylda!!

og det kan du quote meg på.

Lenke til kommentar
Gjest Jon_Arne

Heeey folkens! Har ikke hatt så mye tid på å svare i det siste fordi jeg har vært opptatt :D

I helga var jeg og dama på kino, vi snakket om at vi skulle prøve igjen så kysset jeg hun :D deilig følelse og endelig få tilliten hennes tilbake :D

Kjøøøør på! Her blir det liv rai rai! :D Takk for alle svar og jeg må prøve å ta meg sammen hehe :p håper jeg klarer å ikke ha sex med andre hehahe ^^ får se :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...