Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan vinne jenta tilbake?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Arne

hei alle sammen!

jeg var på fest så ble jeg driit full og hadde sex med ej jente der mens dama mi kom inn ! ho ble drit sur og slo opp! :( etter 4 måneder ble vi sammen igjen men da hadde jeg sex enda en gang etter det med ej random jente! :(

nå vil hun ikke ha noe med meg og gjøre? :s åssen skal jeg vinne henne tilbake så ho blir min igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Sier meg enig med de ovenfor her. Du bør ikke få jenta tilbake etter å ha misbrukt tilliten hennes på det groveste med å være utro nok en gang etter at hu kom tilbake til deg.

Lenke til kommentar

Til trådstarter. Du er dum, hvis du tror at du kan få henne tilbake.

Hva var tanken? siden ho tok deg tilbake en gang, så funker det sikkert flere ganger?

og NEI, fylla er ikke en bra unskyldning i det hele tatt.

Fortsett heller med dine ONS, til du blir moden.

Lenke til kommentar

Jeg må også si meg enig med de ovenfor, du har ødelagt alt.. Ho kommer nok aldri til å tilgi deg igjen, skjønner ikke hvorfor du hadde sex med 2 forskjellige jenter, lærte du ikke første gangen? Eller er du så kåt at du må ha sex med andre jenter en dama de? æsj...

Lenke til kommentar
Gjest Jon Arne

Føler egentlig ikke at det er noe galt å ha sex med andre jenter i et forhold.. synes egentlig hun overreagerer ganske sterkt..

Lenke til kommentar
Føler egentlig ikke at det er noe galt å ha sex med andre jenter i et forhold.. synes egentlig hun overreagerer ganske sterkt..

Tror ikke du er moden nok for et seriøst forhold. Tøs deg ferdig, og om egoismen din forsvinner så KANSKJE du fortjener å få deg dame igjen

Lenke til kommentar

Jada, det er ikke gale å ha sex med andre mens man er i et forhold. Tross alt, det er bare sex. Men, det forutsetter at det også er helt greit for deg at hun har sex med andre. Om sex med andre er et tillitsbrudd er noe man må definere sammen med sin partner.

Lenke til kommentar

Du føler det ja. Føler hu det? Nei. Vil tørre å påstå at de fleste ikke føler det sånn. Hvis du ser sånn på det så er ikke hu din store kjærlighet. Så du får glemme hu og gå ut og finne ei som homper på en kamerat mens hu snakker med deg i telefonen. Som med andre ord blir din drømmedame :nei:

Lenke til kommentar
hei alle sammen!

jeg var på fest så ble jeg driit full og hadde sex med ej jente der mens dama mi kom inn ! ho ble drit sur og slo opp! :( etter 4 måneder ble vi sammen igjen men da hadde jeg sex enda en gang etter det med ej random jente! :(

nå vil hun ikke ha noe med meg og gjøre? :s åssen skal jeg vinne henne tilbake så ho blir min igjen?

Du er ikke klart for et seriøst forhold og forpliktelse kun til en person, så da er det bare å nyte singelivet og fortsette med det du kan best å tøse. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jada, det er ikke gale å ha sex med andre mens man er i et forhold. Tross alt, det er bare sex. Men, det forutsetter at det også er helt greit for deg at hun har sex med andre. Om sex med andre er et tillitsbrudd er noe man må definere sammen med sin partner.
Enig med denne. Mange som klarer å ha åpne forhold, men det er noe man må være enig om på forhånd.
Lenke til kommentar
hei alle sammen!

Jeg hadde KANSKJE tilgitt deg en gang. Men når du greier å gjøre samme tabbe to ganger viser det vel egentlig at du ikke er så gla i jenta som du burde ha vært, og jeg tror nok ikke du får henne tilbake.

Du får heller nyte singellivet og pule ferdig, etterpå kan-hende at du er klar for forhold. PS: Å ha vært rundbrenner er somregel ikke positivt når du skal skaffe deg dame senere :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...