Gå til innhold

IGN anmelder Metal Gear Solid 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overraskende at det får full pott egentlig. Ser det er en del sider som gir det 8/10 (eurogamer f.eks), men tviler ikke et sekund på at det fortjener toppscore! Holder på å spille meg igjen Twin Snakes og deretter MGS2! Gleder meg til å bli ferdige, for da å begynne på firern!

 

Jeg tror i hvertfall at MGS4 blir game of the year noen plasser, kanskje på IGN...

Lenke til kommentar
MGS er über alles! Så skulle bare mangle, eneste som irriterer meg er at GTAIV er "game of the year" -_-

 

GTAIV "Game of The Year"????

Over mitt stivfrosne lik!

 

Om GTAIV skal vinne en pris burde det vært "Most over-rated over-hyped game of all time"

 

Mener akkurat det samme. GTAiV var/er overhyped!

 

MGS derimot, pure love :love:

Lenke til kommentar

"Incredibly detailed and visually breathtaking, with amazing camera angles, MGS4 is one of the most beautiful titles ever made. "

"It's apparent that Guns of the Patriots squeezes every pixel possible out of the PS3 and renders them beautifully. As a result, players are witnesses to one of the finest games ever created on any console or PC". Dem nevner blant dem fineste spillet uansett konsoll og pc :D

 

Oisann begynner å lure om jeg må begynne på MGS4 snart!

Hadde aldri trodd att spillet kunne få 10/10 på IGN.com, men joda

Da er dette 4de spillet som får full pott på IGN.com

Og folk sier konsollspill suger, skjerp dere!! Får ihvertfall høyere karakter enn di fleste spillene til andre plattformer osv

 

Flaskehals, spar meg ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Litt overraskende at det får full pott egentlig. Ser det er en del sider som gir det 8/10 (eurogamer f.eks), men tviler ikke et sekund på at det fortjener toppscore! Holder på å spille meg igjen Twin Snakes og deretter MGS2! Gleder meg til å bli ferdige, for da å begynne på firern!

 

Jeg tror i hvertfall at MGS4 blir game of the year noen plasser, kanskje på IGN...

Hvilke andre sider er det som gir MGS 4 8/10? Selv har jeg bare sett karakterer på rundt 9/10 eller 10/10. Så vidt jeg har fått med meg er Eurogamer de som har gitt MGS 4 lavest score

Lenke til kommentar
Litt overraskende at det får full pott egentlig. Ser det er en del sider som gir det 8/10 (eurogamer f.eks), men tviler ikke et sekund på at det fortjener toppscore! Holder på å spille meg igjen Twin Snakes og deretter MGS2! Gleder meg til å bli ferdige, for da å begynne på firern!

 

Jeg tror i hvertfall at MGS4 blir game of the year noen plasser, kanskje på IGN...

Hvilke andre sider er det som gir MGS 4 8/10? Selv har jeg bare sett karakterer på rundt 9/10 eller 10/10. Så vidt jeg har fått med meg er Eurogamer de som har gitt MGS 4 lavest score

 

Eurogamer og Edge har gitt Mgs 4 8, resten av karakterene ligger godt over 9!:) Men Eurogamer og edge gav uncharted 8 og mass effect 8, de vet ikke stor spill om de hadde blitt bitt i raua av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...