Bjonski Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Var fint vær her om dagen, så jeg knipsa noen bilder. Legger ut ett som jeg vil ha kritikk på. Kanskje litt originalt, men en plass må man nesten starte. Det er tatt med 18-55mm, så det er begrenset hvor nært jeg kommer. F/10 1/400sek Iso 200 55mm Endret 13. juni 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fokus sitter der det skal i allefall. Litt støyete bakgrunn, menn det er vel mer objektivet sin feil enn fotografen. Er i allefall bedre enn blomsterbildene mine der jeg har prøvd å få med insekt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for kommentar. Er ikke helt sikker på hva du mener med støy. Er det bakgrunnen i seg selv som er uklar/støyete eller mener du at den er kornete? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tenkte på området ute av fokus i bakgrunnen. Blir på en måte litt "kantete" viss du skjønner. Er litt dårlig til å forklare meg. Hadde likt det bedre viss bakgrunnen fløt litt mer utover. Kanskje det hadde blitt bedre med større blendere, men da kan det jo hende at fokus ikke hadde truffet like bra over hele blomsten. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fine farger. Kjøleskaps-pynt;) hehe...jaja, snart får jeg skattepenger og dslr. Da blir det min tur å få slakt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Fine farger.Kjøleskaps-pynt;) hehe...jaja, snart får jeg skattepenger og dslr. Da blir det min tur å få slakt Gled deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå