YojimboVII Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet om et program eller en annen måte man kan kjøre 2 like exe program samtidig? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Mange programmer tillater det automatisk, men hvis det ikke gjør det så anbefales det å lage et nytt brukernavn på windows med passord, og når du er på den opprinnelige brukeren så velger du kjør som den nye bruker. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Mange programmer tillater det automatisk, men hvis det ikke gjør det så anbefales det å lage et nytt brukernavn på windows med passord, og når du er på den opprinnelige brukeren så velger du kjør som den nye bruker. Men da må jeg vel velge "Log off også switch user på start linja, altså bytte bruker ? Eller mener du noe annet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nei, velg en exe fil og bruk andre museknapp. Jeg har engelsk xp men der vil det komme opp: run as.. Velg det og velg following user og skriv passord og kjør. Vet ikke hvilket program du snakker om men såvidt jeg vet så er det her den eneste måten å kjøre flere utgaver av skype på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå