Gå til innhold

Tjen Folket gjør enda mer hærverk

Anbefalte innlegg

Da SVerne kom til partikontoret i Akersgata i Oslo i dag morges, fikk de seg en blodig overraskelse.

- Hele inngangspartiet og callinganlegget var tilgriset med griseblod,

sier informasjonsrådgiver Arun Ghosh ved SVs partikontor.

[...]

Det skal være en gruppering i RU fra Eiker og Drammen som står bak de ytterliggående aksjonene.

- Vi kjenner til dem som fraksjonerer. Dette er folk med tilknytning gruppa «Tjen Folket».

[...]

- Gårdeieren har politianmeldt forholdet.

db.no

Hva er i veien med kommunistene?

Hærverk kan de gjøre for saken, men de har ikke guts til å vise ansiktet sitt og stå for det de mener.

Ikke mye å tjene folket med når de bedriver faenskap og setter samfunnets/politiets ressurser til ting som burde blitt brukt mye mer solidarisk for fellesskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er tull å kalle dem kommunister. JEG er prinsippiell kommunist. Disse typene er ungdomspøbler som for det meste har anarkistiske sympatier. De vil ikke oppnå eller gjøre noen ting. De vil at "mannen" skal betale for alt og alle. At "mannen" er alle som jobber og betaler skatt INKLUDERT et mindretall er rike, det synker ikke helt inn.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er tull å kalle dem kommunister. JEG er prinsippiell kommunist. Disse typene er ungdomspøbler som for det meste har anarkistiske sympatier. De vil ikke oppnå eller gjøre noen ting. De vil at "mannen" skal betale for alt og alle. At "mannen" er alle som jobber og betaler skatt INKLUDERT et mindretall er rike, det synker ikke helt inn.

De er da veldig klare på sin maoistiske og leninistiske ideologi. De har tagget over hele byen her og, jeg tror vi skal søke om tillatelse til å male det over, det er en skamplett på byen.

Blir sint når folk glorifiserer massemordere.

Lenke til kommentar

Taxisekta Tjen Folket er en gjeng som ser på seg selv som de eneste kommunistene i Norge, alle andre som kaller seg kommunister er i deres øyne reformister og det som verre er(Dette kjenner man igjen fra f.eks. NKP som fremdeles kaller seg "kommunistene i Norge"). For Tjen Folket er ikke det viktigste at folk skal få sympati for deres sak, det viktigste er å vise for hverandre hvor rene og ranke de er.

Jeg har ingenting imot aksjonisme, ei heller ulovlig aksjonisme, men det Tjen Folket holder på med er ikke annet enn vandalisme. For det første så avslører ikke aksjonen SVs "svik", for det andre så har man ingen til å snakke med pressen i etterkant og for det tredje så har rent hærverk ikke noe for seg.

Det verste er kanskje at samme aksjon ble gjennomført i Bergen for noen uker siden, til høylydte protester fra "rørsla". Rød Ungdom tok avstand fra det, Rødt tok avstand fra det, og alikevel så synes Tjen Folket at det er smart å gjennomføre det samme igjen med plakater som det står Rød Ungdom på. Heldigvis for RU så blir en rekke TF-ere ekskludert nå i helga. Jeg ser heller ikke bort ifra at denne aksjonen utelukkende er ment som et siste farvel til RU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...