Mr_Valentine Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 sett litt på overpriset high end utstyr... drømmer jo litt om dette her da... men hvor skal man importere fra? usa har jo annet strøm nett så det passer jo ikke inn her, eller? asia? polsk knall import? what? noen som sitter med bøttevis med kunskap de kan dele her? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Såvidt jeg vet så er det ikke noe å tjene inn på å kjøpe det utenlandsk, med tanke på avgiften du må betale for å få det inn i landet. Men, nå skal jeg ikke si det sikkert. Bare noe jeg har hørt. Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Såvidt jeg vet så er det ikke noe å tjene inn på å kjøpe det utenlandsk, med tanke på avgiften du må betale for å få det inn i landet.Men, nå skal jeg ikke si det sikkert. Bare noe jeg har hørt. ay, har importert annet som ikke er elektronisk før, mener det var 25% elektro aner jeg ikke men jeg kan finne ut. lenge leve fristelsen... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du må betale moms på 25" av varens verdi og transportutgiftene, elelrs kommer det ingenting i tillegg, med mindre de som frakter varen for deg tar gebyr på å fortolle det for deg. Da er det i så fall gjerne et par prosent av varens verdi som de tar. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kjøp fra USA, er mye å tjene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=956831&hl= Her er en tråd hvor jeg deler mine erfaringer med å kjøpe Yamaha RX-V663. Alt du trenger for å bruke en amerikansk receiver/forsterker er en step-down transformator som du finner billig på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå