Bytex Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har tenkt å bruke hjemmesideområdet mitt til mellomlagring av txtfiler og sånt, siden jeg ikke har printer. Så slipper jeg å dra disketter rundt når jeg må printe ut jobbsøknader osv, bare gå på nettet og hente fila der. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får lista opp filene som ligger på sida mi. Har sett folk som har lagt opp bilder av pc'n sin, der man bare får opp liste over filene som ligger der. Har lastet opp flere filer (bl.a. avataren min her, som funker), men når jeg skriver adressen i IE får jeg bare "404 page not found". Må jeg ha index.html i rota ellerno? Kan ingenting om webdesign..please help? Hva skal stå i index isåfall? Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det får du automatisk på de fleste webservere hvis du passer på at du ikke har noe index.html eller index.htm i katalogen der filene ligger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Ah takk nå funka det Hadde lasta opp en index.htm fra ei anna side bare for å teste for ei stund sida. Da kom det ikke opp noenting. Nå ser jeg filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå