DKH Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Ser på nettet at det er svært få nettbutikker som har inne Ps3 nå. Også flere vanlige butikker er tomme for de. Er det noen som vet hva dette kommer av? Litt kjedelig nå som jeg var i ferd med å gå til innkjøp... Men er det noen grunn til dette?? Endret 12. juni 2008 av DKH Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ren gjett, Metal Gear Solid 4. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Playstation selger bra i norge?:S treig levering eller som nevnt over mgs 4! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ser på nettet at det er svært få nettbutikker som har inne Ps3 nå. Også flere vanlige butikker er tomme for de. Er det noen som vet hva dette kommer av? Litt kjedelig nå som jeg var i ferd med å gå til innkjøp... Men er det noen grunn til dette?? PS3 selger godt for tiden, de gode spillene begynner og komme nå. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 For leste et sted (husker ikke hvor det var) om noen rykter om at grunnen var at en ny ps3 var rett rundt hjørnet. (Da sikkert 80 gb det ville vært, men det er vel ikke noe ekstraordinært med den utenom større lagringskapasitet og kanskje flere usber?) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 80 gB tror jeg det var snakk om bare skulle komme i USA? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Så ikke denne tråden da jeg laget min, så da kan vi vel bruke denne isteden.. her er min gamle Det er jo ingen av de 37 butikkene i prisguiden som har den inne.. Og, min lokale elkjøp butikk sier det virker som om ordrene deres blir slettet.. Ingen som har noen bekreftet dato på når de får den inn igjen heller! Min tipping er at man skal begynne å bundle med dualshock.. Noen som tror på at det kunne vært en mulighet? Lenke til kommentar
DKH Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg lurer litt på om det er noe lureri på gang jeg og skjønner du, for det er greit at den er blitt populær, men at SÅÅ mange er tomme, og ikke får inn igjen, er jo litt rart... Hadde ikke sagt nei takk til Dualshock i pakka, men tror ikke jeg tør å håpe på det heller... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mamoz.no har da flere stk på lager, og det har de hatt hele uken. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg gikk faktisk ned og kjøpte meg en PS3 i går. Har hatt lyst på en lenge nå som de gode spillene begynner å komme ut. De hadde ikke så mange på lager på Spaceworld i Trondheim, og jeg tror det er pga at de rett og slett selger så mange nå i forhold til før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå