Wubble Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei. Siden omtrent alle andre serier har fått en egen tråd, tenkte jeg å lage en om Pacific Blue, som nettopp har begyndt på TV2 Zebra. Her kan vi diskutere episodene, stille spørsmål, og andre ting som er relaterte til serien Da kan jeg begynde med et spørsmål: Begyndte de å sende det i forrige uke? Så nettopp en episode på TV nå, men det var s1e4. Virket veldig rart å begynne på episode 4, men er vell kanskje jeg som ikke har fått med meg at det har gått en uke. Og for de som ikke vet hva Pacific Blue er (om det finst noen), er her en link til IMDB. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 går episoden som var idag i reprise imorra eller noe sånt? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Skal ikke si noe sikkert, men tviler på det. Fant ihvertfall ikke noe Pacific Blue på tv-guiden til tv2. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det går bare mandag til torsdag, tror jeg. Ikke noen repriser, siden de er repriser. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Repriser vet jeg ingenting om, men Pacific Blue går mandag - torsdag kl. 22:50. Begynte med sesong 1, litt kjedelig for min del, liker bedre sesongene som kommer senere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Syns det er bra de starta på sesong 1 jeg, for jeg husker disse episodene mindre enn jeg husker de senere sesongene. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Days of our life har bedre skuespillere og story line enn dette makkverket av en serie. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hva med Silkey ? " Silkey , on TV2 " Silkey var egentlig mye mer tight en Pacific Blue. Selv om begge er utrolig god sommer underholdning Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Days of our life har bedre skuespillere og story line enn dette makkverket av en serie. Du, min gode mann, fortjener ikke TV. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Men det er en ting jeg har tenkt på . I Baywatch , oppførte de seg ikke som politi i hver eneste episode da? De hoppet i sjøen for og redde folk . samtidlig var de fleste episodene fulle av kriminelle som ikke kunne svømme Endret 16. juni 2008 av Sir_Tonnes Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er jo badevakter og ikke politi som hopper i sjøen og redder folk på strendene. Men det var vel for å få litt action at folk var "up to no good". Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Days of our life har bedre skuespillere og story line enn dette makkverket av en serie. Er kanskje ikke verdens beste serie, mtp skuespillere og storyline, men forsatt en veldig koselig sommerserie Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Småflaut gjensyn. Blir litt som å se MacGyver - det funker ikke like bra lenger. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Småflaut gjensyn. Blir litt som å se MacGyver - det funker ikke like bra lenger. Enig der. Husker det som en konge serie, men blir liksom ikke det samme nå flere år etter... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Se på det som en reise tilbake Ikke bry dere med Vhs kvaliteten eller at dere har sett alt før Bare det at Pacific Blue står på om kveldene er nok for meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er ikke som det var før nei, men det er like koselig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fortsatt veldig grei underholdning, selv om man nå er litt mer kritisk enn da man var 10 år og skulle leke Pacific Blue ute gjennom hele sommeren. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er så utrolig enig med deg der Mikachu Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Se på det som en reise tilbake Ikke bry dere med Vhs kvaliteten eller at dere har sett alt før Bare det at Pacific Blue står på om kveldene er nok for meg Enig der! Får skikkelig sommerfølelse av Pacific Blue.. Edland Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Damene i serien er jo fortsatt like digge da Hadde ikke sagt nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå