Hk1 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei! Har hatt en del problemer med pc`n min helt siden den var ny. Jeg har satt den sammen selv. Her er oppsettet: AMD Athlon 3200+ 939 Asus A8N SLI 939 512 kingston ram Radeon x 1300 pci express 250gb western digital Problem: 1. Hvis jeg laster ned noe og skal instalere det så får jeg bare feilmeldinger om at filen er skadet osv.. 2. Skal jeg se filmer på f.eks youtube så kan jeg se i 20sek så stopper filmen. Dette gjelder på alle sider hvor det er filmer. 3. Den restarter av og til. 4.Får ikke formatert å innstalert xp. Jeg setter inn xp cd`n og booter, jeg kommer inn på cd`n å får formatert. Når hardisken er ferdig formatert så står det nede i høyre hjørnet (starter windows) DA fryser pc`n, det skjer ingen ting. Har venta i 1 time men den bare står der. Har prøvd mange forskjellige xp cd`er men det samma skjer. Trenger serrøist hjelp. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De 2 første pungtene ser ut for meg at kan være internett problemer.. 3. kan være gamle drivere? For liten Psu? Virus? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Alle problemene kan være minne rellaterte. Ultimabootcd har minnetestprogram som bør kjøres (boot fra CD). Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 PerB skrev: Alle problemene kan være minne rellaterte. Ultimabootcd har minnetestprogram som bør kjøres (boot fra CD). Hva gjør Ultimabootcd? er litt grønn på detta så hvis du kunne forklare meg hva jeg skal gjøre. Hvor får jeg lasta det ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå