tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Magen krangler litt i dag; så det blir nok 23:59 for meg i kveld/natt. Hvis ikke medisineringen* hjelper da. Tom *) Fra Skotland selvsagt ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvilken da, og hvor gammel? Svigers hadde med seg en Cragganmore 12 y.o. til meg her om dagen, så jeg sitter og vurderer et lite glass selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvilken da, og hvor gammel? Svigers hadde med seg en Cragganmore 12 y.o. til meg her om dagen, så jeg sitter og vurderer et lite glass selv. Blir nok en 12 års Highland Park (enste whisky-en jeg har for tiden). Hvis den ikke hjelper, så får jeg finne frem en 55 år gammel Cognac ... Tom Lenke til kommentar
H-S-Njerve Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 da drar jeg ut, jeg folkens! Det blir spennende å se andres måter å se denne utfordringen på Tar med Stativ og mine tre gode følgesvenner (objektiver og huset) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Hvor er bildetråden? Denne tråden ? Tom Lenke til kommentar
H-S-Njerve Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Blir det noen premie til vinnern? -Eller er det noen som vinner i det heletatt? Endret 22. juni 2008 av H-S-Njerve Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Blir det noen premie til vinnern?-Eller er det noen som vinner i det heletatt? Ingen vinnere. Her gjelder det bare å være med. Prøve å løse en oppgave; noen er lette andre vanskelige. edit. det er vel riktigere å si: Ingen premie - men alle som deltar er vinnere Tom Endret 23. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå