MRØ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Helt utrolig! Jeg har ikke fått ballen enda, og begynner jo å bli litt utålmodig og nå. Skulle tro XXL var mer seriøs enn det der. Kan ikke begripe at det går an, hvis dem har klart å gjøre samme feilen med flere bestillinger. Har du vært i kontakt med XXL etter du mottok pakken? Jeg får vel bare håpe jeg får min da... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Helt utrolig! Jeg har ikke fått ballen enda, og begynner jo å bli litt utålmodig og nå. Skulle tro XXL var mer seriøs enn det der. Kan ikke begripe at det går an, hvis dem har klart å gjøre samme feilen med flere bestillinger. Har du vært i kontakt med XXL etter du mottok pakken? Jeg får vel bare håpe jeg får min da... Mamma ringte igår, men de tok i telefonen det samme skjedde med kameraten min*2. Men istad fikk mamma tak i dem og de sa at de var utsolgt og at de får inn baller til mandag. Så begynte han å snakke om at han måtte skjekke opp det med vi fikk en ball for lite for å se om vi snakka sant plus masse annet piss.... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 får den på www.amazon.com for 500 NOK , be dem sende den som gave, så slepper du toll , blir vel 600kr inkl. frakt.. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mamma ringte igår, men de tok i telefonen det samme skjedde med kameraten min*2. Men istad fikk mamma tak i dem og de sa at de var utsolgt og at de får inn baller til mandag. Så begynte han å snakke om at han måtte skjekke opp det med vi fikk en ball for lite for å se om vi snakka sant plus masse annet piss.... Nå har jeg sendt en skriftlig henvendelse til dem hvor jeg etterlyser min bestilling/ordrenummer. Blir spennende å se om de svarer da. Lurer også på hvordan de kan forklare at ballen er utsolgt, ettersom de fortsatt har ballen ute for salg på nettsida si. Har du eller kameraten din fått noen ytterligere tilbakemelding på deres pakker? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Mamma ringte igår, men de tok i telefonen det samme skjedde med kameraten min*2. Men istad fikk mamma tak i dem og de sa at de var utsolgt og at de får inn baller til mandag. Så begynte han å snakke om at han måtte skjekke opp det med vi fikk en ball for lite for å se om vi snakka sant plus masse annet piss.... Nå har jeg sendt en skriftlig henvendelse til dem hvor jeg etterlyser min bestilling/ordrenummer. Blir spennende å se om de svarer da. Lurer også på hvordan de kan forklare at ballen er utsolgt, ettersom de fortsatt har ballen ute for salg på nettsida si. Har du eller kameraten din fått noen ytterligere tilbakemelding på deres pakker? kameraten min har fått beskjed om at de skal sende dem så fort som mulig. Jeg fikk melding om at pakka er klar til å bli henta, så de har sikkert fått tak i noen baller. Endret 27. juni 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk ikke noe svar på henvendelsen min, men allerede klokka halv 9 i dag fikk jeg mail med status om at ballen skulle bli sendt ila dagen. Så jeg vet ikke om det var det faktum at jeg henvendte meg til dem som gjorde at den ble sendt "allerede" i dag, eller om de nå har fått inn flere på lager. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk ikke noe svar på henvendelsen min, men allerede klokka halv 9 i dag fikk jeg mail med status om at ballen skulle bli sendt ila dagen. Så jeg vet ikke om det var det faktum at jeg henvendte meg til dem som gjorde at den ble sendt "allerede" i dag, eller om de nå har fått inn flere på lager. Jeg fikk ballen idag du får den sikkert om noen dager. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da fikk jeg endelig ballen, etter 17 dager med venting. Noen som har erfaring med å bruke den på kunstgress? Slites den fort da? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 http://www.subsidesports.com/uk/store/prod...sp?id=90,mid=-1, Her er CL Finale ballen, til en ganske god pris. http://www.subsidesports.com/uk/store/prod...=-1,page=1,brc=, Og her er den orginale EM ballen, litt dyrere, dog billig. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 https://www.subsidesports.com Den skal funke, du kan finne produktet selv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da fikk jeg endelig ballen, etter 17 dager med venting. Noen som har erfaring med å bruke den på kunstgress? Slites den fort da? Min brukes på kunstgress, og har ikke opplevd noen slitasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå