toazty Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 prøvd å lete litt på nett hvor dem selger disse ballene, men har ikke funnet den, den selges på den lokale sportsjappa , men 1000kr for forball er uaktuelt, burde vel vært mulig å kjøpe den i utlandet eller noe på noen web shops ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 prøvd å lete litt på nett hvor dem selger disse ballene, men har ikke funnet den, den selges på den lokale sportsjappa , men 1000kr for forball er uaktuelt, burde vel vært mulig å kjøpe den i utlandet eller noe på noen web shops ? Du får den nok neppe til under 1000 kroner, da er det isåfall tilbud på den... Men du kan jo kjøpe en replica da, men er langt fra lik ball da Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 prøvd å lete litt på nett hvor dem selger disse ballene, men har ikke funnet den, den selges på den lokale sportsjappa , men 1000kr for forball er uaktuelt, burde vel vært mulig å kjøpe den i utlandet eller noe på noen web shops ? jeg og broren min bestilte to stk for til sammen 1063 kr, 499 for en ball + porto. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og du er sikker på at disse er ekte? Høres tvilsomt ut ... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og du er sikker på at disse er ekte? Høres tvilsomt ut ... ja, de er ekte, hvis du er i tvil så kan du skjekke her. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 very nice... billig ja... ta to betal for 1 i forhold til andre plasser Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg trodde disse ballene kostet litt over 1000 kroner. Dette er veldig billig! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 very nice... billig ja... ta to betal for 1 i forhold til andre plasser ja jeg klager ikke nå er det bare å vente til ballene dukker opp for å se om det er de ekte. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Si ifra når du får den da Den kom ikke idag så den kommer sikkert til mandag. Jeg skal på klassetur så jeg er ikke hjemme før til onsdag så jeg kommer med tilbakemelding da eller til torsdag Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 knall Lyst på selv, og tror jeg skal lete lenge etter billigere sted en der... Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Var selv på xxl her om dagen og kjøpte en, og jeg kan bekrefte at det er den ekte versjonen Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Var selv på xxl her om dagen og kjøpte en, og jeg kan bekrefte at det er den ekte versjonen det er nice Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Den har gått opp i pris over natta til 799 ,- kroner Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 FAEN ! nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kom nettopp hjem og ballene har ikke kommet ennå Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kom nettopp hjem og ballene har ikke kommet ennå Når var det du bestilte? Og har du fått noe sendingsnummer på pakken? Jeg bestilte ballen på fredag (tror jeg det var ), og har ikke en gang sett noe til opplysninger med sendingsnummer. Men jeg vet ikke om XXL sender ut sendingsnummer heller da. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 en uke siden idag tror jeg. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 på torshovsport koster ballen 840 !Torshovsport Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg kom nettopp hjem og ballene har ikke kommet ennå Når var det du bestilte? Og har du fått noe sendingsnummer på pakken? Jeg bestilte ballen på fredag (tror jeg det var ), og har ikke en gang sett noe til opplysninger med sendingsnummer. Men jeg vet ikke om XXL sender ut sendingsnummer heller da. Har du fått ballen nå? Vi fikk pakka igår, men i pakka lå det bare en ball. Det samme skjedde med en kamerat. Han bestilte 4 baller, kjegler og ballnett og da pakka kom lå alt der bortsett fra at han manglet 3 baller!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå