Gjest medlem-122769 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) *slettet* Endret 8. august 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Masche Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Rømmedressing Skinke Løk Kjøttdeig Pepperoni Paprika Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Self made Hvitløkskrydrede kjøttboller Karbonadedeig + noen fedd knust hvitløk og en dæsj Knorr kjøtt- og grillkrdder. Stuff det hele sammen og stek noen jævlig små kjøttboller. Champignon Den hermetiske champignonen din kan du kaste til gokk. Kjøp noen store, ferske (4-6). Slice dem og stek i panna med en dæsj smør, eventuelt olje om du er prippen mot fett. Tilsett et lass med ditt favorittkrydder. Løk, got damnit Jeg er en sucker for løk. Sånn er det bare. Ringer eller hakket. Kunne ikke gitt mer f. Paprika Er også alltid velkommen. Pepperoni Kjøp Gildes standarpepperoni. Passe tykk, og nok med kjøtt. Den pizza-pepperonien til Grillstad kan dra dit peppern gror. Du får ikke noe annet enn fett. Standard-pepperonien dems er heller ikke noe å skryte av. Altfor tynn. Synnøves Cheddar/Mozarella-blanding Du kan fylle Pizzaen din med det mest fantastiske for min del, men hvis standard-Norvegia er siste hånd på verket så har jeg bare en ting å si: You failed! Jarlsberg er duganes på Pizza, men blir litt kjedelig sammenlignet med denne fantastiske ostemiken til Synnøve Finden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hjemmelagd pizza med indrefilét av svin, bacon, champignon og kanskje litt mais. Toppa med Norwegia og mozarella-ost. Og en slags chilliblanding til pizzasaus. Nomnom. Det tror jeg er beste pizzaen jeg kan komme på Muligens bytte ut bacon med storfe av et eller anna slag. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Liker pizzaen så enkel som mulig. Kjøttdeig og skinke synes jeg er godt. Kjøttboller er også ganske godt en gang i blant. Ikke noe fyll som sopp og grønnsaker osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå