Gå til innhold

Hva liker dere på pizzaen?

Anbefalte innlegg

Pizza er best hvis man har mye på. Bunnen skal være tynn og sprø.

Skinke

Pepperoni

Sorte oliven

Kjøttdeig

Bacon

Champignon

Kanskje litt paprika

Biff blir gjerne for seigt, derfor dropper vi det.

Edit: Og selvfølgelig ost og tomatsaus, for de som ikke skjønte det.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pizza er best hvis man har mye på. Bunnen skal være tynn og sprø.

Dette med at bunnen skal være sprø er en særnorskt misforståelse. Et knekkebrød eller kjeks er sprøtt. En pizzabunn skal ikke være slik.

I ekte Italiensk pizza skal det være en antydning til at skorpen er sprø. Dette gir blant annet bedre grep om pizzastykkene.

Det er også et tegn til at Pizzaen er ferdig; med en gang skorpen begynner å bli sprø, da tar du den ut. Mens resten skal selvfølgelig være myk, men stekt.

Lenke til kommentar

Grandiosa Spelt er helt klart min favoritt av de nye grandiosatypene. Det er ikke bare bunnen som er bedre, men hele pakka.

Men igjen, det er folk her inne som synes grandiosa taco er god, så det er tydelig at smaken er delt :)

Noen ganger er Grandiosa (original) den beste frossenpizzaen, andre ganger er jeg mer i humør for en Big One original.

I går ble jeg så fristet av denne tråden at jeg bestilte pizza fra en "ny" pizzaresturant i byen (les : skiftet navn) . Den var lite god. Bunnen var brennt i kantene, og fyllet hadde NULL smak..

Lenke til kommentar

Den eneste grandiosen som er god etter min smak er den med pepperoni, og Big One Original... huff. Snakk om smakløs deigklump :(

Er forøvrig enig i at Grandiosa Taco ikke er noe særlig.

Foretrekker generelt Dr. Oetker (egentlig alle variantene) eller Grandis Pepperoni om det skal spises frossenpizza.

Lenke til kommentar
Men igjen, det er folk her inne som synes grandiosa taco er god, så det er tydelig at smaken er delt :)

Synes det er en uting å ha tacosmak på mat som ikke har noe med taco å gjøre. Taco skal smake taco, pizza skal smake pizza.

Og Ramius, dette er på en måte den store pizzatråden :)

Lenke til kommentar

lagde nettopp en polarpizza med sølvløk, cherrytomater, pepperoni, hvitløk, urter og ridderost. Toppet med pesto. Dette ble veldig salt. Ikke prøv det ut.

Liker tomater, jalapeno, bernaise saus, tacokjøtt, ananas, mais på pizza :) og mozarella

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...