Dandor Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sterk tomatsaus med litt pesto kryddet med basilikum og oregano, så litt jalapeño, mozerella, grønn paprika og pepperoni på toppen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tomatsaus, ost, pepperoni, bacon, biff Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Nå følte jeg veldig for å bestille en peppes med skinke, bacon, biff, kylling, kjøttboller og pepperoni:p Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Pizzaen skal ha nok ost til å legge et lag oppå alt annet tilbehør. Høres grisete ut, men er veldig godt. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Restaurant: Skinke og ost eller biffkjøtt Hjemmelagd: Kjøttdeig Frysepizza: Big One Classic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 I morgen havner denne i ovnen: Den skal spises akkurat slik den er orginalt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kebabkjøtt, nacho chips og ost. +masse løk og krydder. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fersk ananas, ikke fra boks. Røkt svinekam. God tomatsaus Ost, helst Tine sin pizzaost med 4 forskjellige. Eventuelt stekt kyllingfilét, ananas, mais og nachochips. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 mild tomat saus, ananas, peperoni, masse ost og rømme dressing! Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Liker å ha Oliven på enkelte pizza Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Når jeg bestiller pizza sier jeg : - Skal ha en stor pizza med Skinke, bacon, biff, kjøttdeig, løk og ost. Skal ta med. Den er god Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ost og tomater. Elsker tomater! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 På min pizza må det enten være pepperoni og ananas eller deilig, italiensk spekeskinke, cherry-tomater og ruccola. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) nevner litt ting som ikke skal på pizza i stendenfor: annanss(dette er en dessert! det er også en veldig dominerende smak) oliven (fordi jeg ikke liker oliven) mais(rar konsistens på pizzaenb og den lille smaken som er er ikke så god heller) det åpen bare som grønnsaker(poteter gulrøtter ol.) fisk ol. ellers liker jeg det meste. det beste er visst man har mange ting oppå. kjøttdeig, skinke og bacon + tilbehør so paprika shampingjong osv. + krydder. noe som funker meget godt på hjemmelaget pizza er litt olivenolje oppå. da blir den saftig og god. Når jeg bestiller pizza sier jeg : - Skal ha en stor pizza med Skinke, bacon, biff, kjøttdeig, løk og ost. Skal ta med. Den er god ditto biff er bare konge på pizza men det er ikke like greit på hjemmelaget. da brukes den heller til en alt for skjelden biff middag. Endret 20. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I morgen havner denne i ovnen: Den skal spises akkurat slik den er orginalt. huff... denne er horibel den beste fra grandiosa er peperoni.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Peperoni er også en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg spiser det meste av pizza'er jeg.. Men vet hva jeg ikke liker å ha på: Tomat Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Big One Classic eller en liten type mozzarella. Nærmere har jeg ikke satt meg inn i temaet, godt smaker det til tross. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Peperoni er også en av mine favoritter. Samme her Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kenneth supre tacopizza: Ferdiglagd pizzabunn eller egen bunn om du vil ost tacokjøttdeig chillisaus/sterk tomatpurre(ICA) jalapeno finhakket RØD chilli(Ikke klø dere i øynene mens eller rett etter du har finhakket dem) chillikrydder og som tilbehør er det helt klart rømmedressing: rømme hvitløkskrydder pesto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå