Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og vennligst ikke si lofotens grillpølse eller noe:P Jeg personlig har blitt forelska i New Orleans fra Peppes. Det legges et lag barbeque saus oppå tomatsausen, og så er biffen utrolig godt marinert i hickory smoked bbq saus. Ellers er jeg av den oppfattning at en Pizza alltid må ha løk på. Og i de fleste tilfeller, paprika også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det spørs litt, men jeg liker litt forskjellig: Vanlig pizza: saus, ost, kjøttdeig/skinke, paprika, champingon?, ananas og mais Sterk pizza: sterk saus, ost, jalapeno, litt chili, mais og kjøttdeig Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Foretrekker og spiser for det meste bare sterk pizza, da er dette viktig: sterk saus, biff, løk, mais, jalapeno, ost, tomater, sopp. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det finnes mye som er godt på pizza. Jeg er litt kjedelig i pizzaveien, og synes at en god pepperoni er det aller beste. Løk er ikke helt min greie, så det kan droppes. Det må sies at jeg kjøpte en riktig fräsch pizza på Trikkestallen (Torshov) for noen uker siden, den var av italiensk type (sprø bunn) med deilig ost og masse Serrano-skinke på toppen (heldigvis kjemisk fri for ruccola). Herlig! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Det finnes mye som er godt på pizza. Jeg er litt kjedelig i pizzaveien, og synes at en god pepperoni er det aller beste. Løk er ikke helt min greie, så det kan droppes. Det må sies at jeg kjøpte en riktig fräsch pizza på Trikkestallen (Torshov) for noen uker siden, den var av italiensk type (sprø bunn) med deilig ost og masse Serrano-skinke på toppen (heldigvis kjemisk fri for ruccola). Herlig! Hvis du ikke har prøvd dem allerede så anbefaler jeg at du prøver Pizza Pancetta på Bjølsen. Hvis du liker italiensk. Personlig kan jeg bare ikke fordra champinjong. Jeg synes konsistensen er som slim på boks fra lekebutikke. yuck.... takler det ikke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Pesto, fetaost, ruccola, basilikum, rødløk, jalapenos og marinert biff. (Ikke alt på samme, vel og merke.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Et tynt lag saus (tenker aldri over hva jeg har på), selvrevet vellagret Jarlsberg (tynt lag), ferdig stekt og 'piffiert' kjøttdeig, baconstrimler, opphakka skinke fra den lokale Megaen, noen chilier hakka opp, ananasringer skjært opp i passe biter og det hele dekt av Mozarella. Yum yum says Joker Ellers funker en helt vanlig grændis med litt funky saus og krydder og ekstra ost også helt fint. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nam: -Marinert biff -jarlsberg -Kryddra tomatsaus -mozerella -mais -jalapeno Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Pesto, fetaost, ruccola, basilikum, rødløk, lololol, du bor ikke på vestkanten i Oslo tilfeldigvis? Jeg kan forresten anbefale en veldig god kombinasjon som få pizzamakere lager. Bacon og pepperoni er vanvittig godt sammen. Hvis du topper dette med mais og paprika ved siden av er det en veldig smaksrik pizza med "lettere" kjøtt. Istedenfor store kjøttklumper på pizzaen osv. Ikke at jeg misliker det da:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Minstesøss mente jeg skulle slenge med hennes pizzafavoritt når jeg sitter her Saus, ost, kyllingkjøttdeig, ananas og peanøtter. Smaker forjævlig spør du meg, men hu liker nå det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spiser nesten alt som kommer på pizzaen. En god kombinasjon er med tortillachips, kylling, ost, og masse annet stash Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tortillachips på pizza er digg ja .. med tacokrydra kjøttdeig muligens, pepperoni er heller ikke dumt. kylling.. biff.. mye godt krydder. OST. Tror det blir pizza i kveld Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Min favoritt har bacon, biff, mais, tomater, sopp, ost og jalapenos. Pepperoni er en ting jeg aldri har likt, så jeg prøver å unngå pizza med det(hvis jeg f.eks. er ute med venner, og vi bestiller flere pizzaer sammen) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du ikke har prøvd dem allerede så anbefaler jeg at du prøver Pizza Pancetta på Bjølsen. Hvis du liker italiensk.Personlig kan jeg bare ikke fordra champinjong. Jeg synes konsistensen er som slim på boks fra lekebutikke. yuck.... takler det ikke Nice, takk for tipset. Har ikke spist der. Klart jeg liker italiensk pizza, men jeg er ikke fanatiker Sjampinjong er godt, syns jeg. Klarer meg uten, men liker smaken og konsistensen. Bør helst ikke være fra boks. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 lololol, du bor ikke på vestkanten i Oslo tilfeldigvis? Jeg bor på verste østkant, faktisk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 lololol, du bor ikke på vestkanten i Oslo tilfeldigvis? Jeg bor på verste østkant, faktisk. Fy faen, ta å kjøp deg en kebabpizza a Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du er herved invitert til meg på vestkant-pizza! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er vell passe kjedelig i pizzaveien: jalapenos, kjøttdeig, og ost. Spiser andre ting på pizzan også men de nevnte slår alltid ann. Ikke verdens mest kreative altså Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Pepperoni <3 Kjøttboller er heller ikke så værst, men kjøttbollene på lørdagspizzaen syns jeg smaker dritt i forhold til det den gjør på HOT pizza. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Dette med "kjøttdeig" på pizzaen tror jeg er noe veldig norskt noe. Mulig det stammer fra 80 tallets hjemmebakte pizza:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå