Gå til innhold

Hva liker dere på pizzaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes mye som er godt på pizza. Jeg er litt kjedelig i pizzaveien, og synes at en god pepperoni er det aller beste. Løk er ikke helt min greie, så det kan droppes.

Det må sies at jeg kjøpte en riktig fräsch pizza på Trikkestallen (Torshov) for noen uker siden, den var av italiensk type (sprø bunn) med deilig ost og masse Serrano-skinke på toppen (heldigvis kjemisk fri for ruccola). Herlig!

Lenke til kommentar
Det finnes mye som er godt på pizza. Jeg er litt kjedelig i pizzaveien, og synes at en god pepperoni er det aller beste. Løk er ikke helt min greie, så det kan droppes.

Det må sies at jeg kjøpte en riktig fräsch pizza på Trikkestallen (Torshov) for noen uker siden, den var av italiensk type (sprø bunn) med deilig ost og masse Serrano-skinke på toppen (heldigvis kjemisk fri for ruccola). Herlig!

Hvis du ikke har prøvd dem allerede så anbefaler jeg at du prøver Pizza Pancetta på Bjølsen. Hvis du liker italiensk.

Personlig kan jeg bare ikke fordra champinjong. Jeg synes konsistensen er som slim på boks fra lekebutikke. yuck.... takler det ikke

Lenke til kommentar

Et tynt lag saus (tenker aldri over hva jeg har på), selvrevet vellagret Jarlsberg (tynt lag), ferdig stekt og 'piffiert' kjøttdeig, baconstrimler, opphakka skinke fra den lokale Megaen, noen chilier hakka opp, ananasringer skjært opp i passe biter og det hele dekt av Mozarella. Yum yum says Joker :D

Ellers funker en helt vanlig grændis med litt funky saus og krydder og ekstra ost også helt fint.

Lenke til kommentar
Pesto, fetaost, ruccola, basilikum, rødløk,

lololol, du bor ikke på vestkanten i Oslo tilfeldigvis?

Jeg kan forresten anbefale en veldig god kombinasjon som få pizzamakere lager. Bacon og pepperoni er vanvittig godt sammen. Hvis du topper dette med mais og paprika ved siden av er det en veldig smaksrik pizza med "lettere" kjøtt. Istedenfor store kjøttklumper på pizzaen osv. Ikke at jeg misliker det da:P

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har prøvd dem allerede så anbefaler jeg at du prøver Pizza Pancetta på Bjølsen. Hvis du liker italiensk.

Personlig kan jeg bare ikke fordra champinjong. Jeg synes konsistensen er som slim på boks fra lekebutikke. yuck.... takler det ikke

Nice, takk for tipset. Har ikke spist der. Klart jeg liker italiensk pizza, men jeg er ikke fanatiker :)

Sjampinjong er godt, syns jeg. Klarer meg uten, men liker smaken og konsistensen. Bør helst ikke være fra boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...