Gå til innhold

Råd - kjøp av 32" LCD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Du skriver ikke hvor mye du kunne tenke deg å bruke.

Sjekk ut Sony KDL32D3000. Det er en modell som er på vei ut, men er allikevel et knallbra TV. Godt sortnivå, 100Hz og flust med innganger og funksjoner.

Lenke til kommentar
Hei!

Du skriver ikke hvor mye du kunne tenke deg å bruke.

Sjekk ut Sony KDL32D3000. Det er en modell som er på vei ut, men er allikevel et knallbra TV. Godt sortnivå, 100Hz og flust med innganger og funksjoner.

Jeg ønsker å ha et apparat jeg blir fornøyd med, men trenger ikke toppmodeller av noe slag. Hva med et sted mellom 4000-7000 kroner?

Lenke til kommentar
Hva med denne?

https://prisguiden.no/product.php?productId=58465

Produktet har hvertfall fått bra kritikk!!

Den linken fører til Tatung V32MCHK. Det er snart et år siden den gikk ut av markedet. Jeg var ganske skuffet i fjor etter sommerferien da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den ogg den ikke lenger kunne skaffes. Her er avløseren V32MCAK som jeg kjøpte, og trives bra med: https://prisguiden.no/product.php?productId=84100 Den har også fått bra kritikk.

Pris for tiden 4495 over disk hos Datakjeden, ned til ca. 3900 i enkelte nettbutikker. Her er importørens info med mulighet for å laste ned bl.a. manualen og lese den før man kjøper.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Sniker meg inn i tråden...

Ser etter en 32" LCD til hybel til høsten. Den skal brukes til PS3, kobles til media-center PC og HD DVD spiller. Minst 2 HDMI plugger med andre ord, og full HD er absolutt ikke nødvendig.

Problemet er vel å finne en med 1:1 pixelmapping, for det blir nok en del HD-materiell via maskina. Har sett litt på de nye Samsungene, men der står det ingenting om 1:1 pixelmapping... Noen som har forslag/erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...