Libom Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) I dag tidlig fikk jeg endelig en fersk Zune fra USA i posten, og helt fra klokka 2 i dag til nå, har jeg prøvd gjentatte ganger å installere Zune's software uten å lykkes! Jeg blir gal snart! Er det virkelig så vanskelig?!? Kan noen av dere som har erfaring om dette, være så snill å ta seg tid å forklare om hva som skal til? Ber dere.. Jeg har som sagt Vista Home Premium, 32-bit. OG jeg har vært innom diverse linker som allerede har blitt nevnt her på forumet, for de som har hatt lignende problemer. linker som: http://www.musiczune.de/zune-software-inst...tion-howto.html http://www.zunescene.mobi/forums/index.php...g61708#msg61708 Jeg har i tillegg søkt som en gærning på Google uten gode resultetr, utenom for de med XP og de med Vista 64-bit. Er det noen som helst her som har lykkes i å installere programmet til Vista 32-bit? Anyone?=( EDIT: Var nettopp på denne siden, som jeg hadde stor håp om å fungere.. men nei, ingenting.. fikk en errorkode under selve installasjonen av programmet (step 8*) gir opp snart! Endret 12. juni 2008 av Libom Lenke til kommentar
Libom Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ingen som kan hjelpe?? Kjedelig å ikke få brukt Zunen, spes med tanke på hvor mye jeg har slitt med å få den importert.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det gikk egentlig ganske smud for meg, ser at du fikk problemer på punkt 8. Har du prøvd og restarte PCen eller laste ned alt på nytt? Lenke til kommentar
Libom Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 hmm, skulle ønske det gikk like smooth hos meg.. har prøvd omtrent alt mulig, men kommer alikevel til det samme problemet, at jeg får en error kode iløpet av halve installerings-prosessen=/ kan det ha noe med at det bare er en fremgangsmåte BARE for Vista 32-bit med engelsk OS? Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 hmm... Jeg har akkurat samme operativsystem, og jeg bare lasta det ned fra zune.net så funka alt helt fint for meg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gidder ikke å lage en ny tråd for det lille spørsmålet mitt: Må man bruke den zune-softwaren for å overføre musikk, eller kan man f.eks bruke MediaMonkey? Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gidder ikke å lage en ny tråd for det lille spørsmålet mitt: Må man bruke den zune-softwaren for å overføre musikk, eller kan man f.eks bruke MediaMonkey? Man må ikke, men må ha Zune software lastet ned på PC'n uansett. her kan du se hvordan du kan bruke andre programmer til overføring til Zune: http://www.zuneboards.com/content/view/308/1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå