Gå til innhold

Extrem Gamer 15k Uten mus, tast, skjerm

Anbefalte innlegg

Hey skal ha meg PC til Ca 15k helst mindre.

Jeg har noen deler jeg vil ha med (må ikke) men vil.. Hvis du mener du kan finne ut noe bedre endrer du og begrunner endringen x]

Ting jeg vil ha med:

Skjermkort: 9800 GX2

PSU: Thermaltake Toughpower 850W (Her er jeg åpen for mye)

CPU: Q9450 eller E8400 (Forslag)

Kabinett: Thermaltake Armor+ (Skal ha!)

HDD: Samsung Spinpoint F1 750 GB

PC-en skal brukes til Gaming i det største laget (Altså crazy baner i sandbox 2 på crysis skal den greie)

PC-en må ha minimum 6 SATA porter og ha en PCI og PCI ex. x1 port åpen for bruk.

CD-ROM er ikke nødvendig har ett PATA rom.

Og det er mulig jeg skal oc CPU'en litt. ikke noe ekstremt.

4 GB RAM Hvis DDR2 skal det være på 800 MHz.

Takk for innspill.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha PC til 15k kan du jo like gjerne kjøpe en SATA DVD-brenner da. SATA-drev gjør jo at du får mindre rot og bedre luftflyt i kabinettet, og er etter min meninge verdt de 200 - 300 kronene det koster, selv om du allerede har et PATA/IDE-drev.

Endret av Arekey
Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75263

en liten liste.

Har ikke med skjermkort, ettersom det kommer nytt Geforce 17-18 juni, så å vente et par dager går nok =] Men det er ditt valg. Strømforsyningen er kanskje litt i overkant, men jaja

du kan jo bare fikse den som du vil =]

EDIT: Har endra litt på handelista ( for at den skulle bli litt dyrere; skjerm osv...)

vet du ikke trenger dt, men skal kanskje ha noe lignende selv :p

Endret av Kaffesau
Lenke til kommentar
Skal du ha PC til 15k kan du jo like gjerne kjøpe en SATA DVD-brenner da. SATA-drev gjør jo at du får mindre rot og bedre luftflyt i kabinettet, og er etter min meninge verdt de 200 - 300 kronene det koster, selv om du allerede har et PATA/IDE-drev.

Jeg skal ha PATA brenner jeg trenger alle SATA inngangene.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75263

en liten liste.

Har ikke med skjermkort, ettersom det kommer nytt Geforce 17-18 juni, så å vente et par dager går nok =] Men det er ditt valg. Strømforsyningen er kanskje litt i overkant, men jaja

EDIT: Har endra litt på handelista ( for at den skulle bli litt dyrere; skjerm osv...)

vet du ikke trenger dt, men skal kanskje ha noe lignende selv tongue.gif

Det har ikke Armor+ og den inneholder tastatur og skjerm og de tingene jeg ikke skulle ha.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Det har ikke Armor+ og den inneholder tastatur og skjerm og de tingene jeg ikke skulle ha.

som jeg skrev i innlegget har jeg endret på den og adda skjerm, osv ( osv. = tastatur, mus o.l ) siden jeg kanskje skal bruke det oppsettet selv =]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...