Cyclops23 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 er det noen som har, noen som kjenner noen som har eller noen som har sett Star Wars X-Wing Triology ett eller annet sted. Jeg er desperat :-) det er en Remake av gode game X-wing og Tie Fighter. samt X-wing: alliance. den kom aldri til Europa desverre. HJELP! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 du kunne jo prøvd å se etter spille'ne på Lucasarts' side, de selger vel forhåpentligvis spilla sine over nettet Lenke til kommentar
Cyclops23 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Når det kommer til norge så blir det omtrent 1000kr... med frakt og alt det der. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Gamesmix (skandinavisk spillside) har noe som heter x- wing collector series her: http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=61273 X- Wing alliance er ikke med i pakken da...[/url] Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 LucasArts' webshop sender ikke til Norge. :-( Den pakka det siktes til ble tidligere solgt på AkersMic. Jeg kjøpte min på Amazon.uk. Og den er verdt pengene! DirectX både lyd og grafikk, og høyere oppløsning. Eneste minuset er at hardware-aks ikke er støtta under XP. Edit: Pakka er utgitt av ActiVision og ikke Lucasarts. X-Wing Aliance er ikke med i noen pakke enda, tror jeg. Men X-Wing, TIE og X-Wing vs TIE har de på Amazon. http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...5503618-6974216 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har X-wing Collector series, altså denne http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=61273 Består av remakes av X-wing og Tie fighter, hvor du kan spille spillene i større oppløsning enn originalene pluss at de har støtte for 3D, og du får med X-wing vs Tie Fighter Flight school (En salgs Spillbar demo av X-wing vs Tie Fighter) Vet ikke om det er denne du leter etter, men jeg kjøpte den på Akersmic I Oslo for et par år siden tror jeg det var... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 KAkle har den Hva er en Kakle? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Den har jeg lyst på. Hvordan eske kommer den i? Star Wars X-Wing Collector Series altså... Lenke til kommentar
Cyclops23 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg er Nesten 100% sikker på at X-wing:Trilogy ikke er det samme som collectors edition. Jeg trur Trilogy er basert på grafikken motoren til X-wing alliance(som også er med i trilogy) og den er jo ganske lekker. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 KAkle har den Hva er en Kakle? Kakle er ein stygg og grotesk liten mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå