Opelduude Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Aprilia Rs 125 Yamaha tzr 125 Honda Nsr 125 De brukte ligger på 30k + Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 tzr finnes ikke i 125 tror jeg, yzf er vel 125'en til Yamaha i den serien. -tror jeg- Jeg har selv en YZF, har dog ikke prøvd den enda, men er fin Mito er vel ikke så verst heller. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det fins TZR 125, men disse gikk ut av produksjon i 97 tror jeg. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ok, daså, men er ikke mange som kjøper slike. Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mito sykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... ... såfremt du tar godt vare på den, ikke herjer, og ikke tryner med den. Har prøvekjørt Mito litt, må bare si at den er heeeelt hærlig Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... ... såfremt du tar godt vare på den, ikke herjer, og ikke tryner med den. Har prøvekjørt Mito litt, må bare si at den er heeeelt hærlig viss du er så dårlig til å kjøre at du vet at du kommer til å tryne så ville eg kjøpt en gammel DT ellerno mitoen er får flott til å bli ødelagt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... ... såfremt du tar godt vare på den, ikke herjer, og ikke tryner med den. Har prøvekjørt Mito litt, må bare si at den er heeeelt hærlig viss du er så dårlig til å kjøre at du vet at du kommer til å tryne så ville eg kjøpt en gammel DT ellerno mitoen er får flott til å bli ødelagt Man vet aldri, uhell kan skje selv den beste.. Fort gjort å legge seg litt for mye i en sving, der det kanskje er småstein i veien Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... ... såfremt du tar godt vare på den, ikke herjer, og ikke tryner med den. Har prøvekjørt Mito litt, må bare si at den er heeeelt hærlig viss du er så dårlig til å kjøre at du vet at du kommer til å tryne så ville eg kjøpt en gammel DT ellerno mitoen er får flott til å bli ødelagt Man vet aldri, uhell kan skje selv den beste.. Fort gjort å legge seg litt for mye i en sving, der det kanskje er småstein i veien ja, sant det... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 En jeg møtte på en mc butikk hadde velva mitoen i garasjen. Kosta 10000 for å fikse en ripe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) En jeg møtte på en mc butikk hadde velva mitoen i garasjen. Kosta 10000 for å fikse en ripe Prisene på kåper etc er rimelig vanvittige ja.. ca 7000kr i seg selv bare for å bytte kåpene på èn side.(Snellingen) Importerer man selv så blir det veldig mye billigere. Endret 19. juni 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 En jeg møtte på en mc butikk hadde velva mitoen i garasjen. Kosta 10000 for å fikse en ripe Prisene på kåper etc er rimelig vanvittige ja.. ca 7000kr i seg selv bare for å bytte kåpene på èn side.(Snellingen) Importerer man selv så blir det veldig mye billigere. Var på snellingen detta ja Tror tanken kosta 15000 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... Kan du si meg hvorfor du begynte å dra inn Mito i tråden om du vet prisen er for stiv? INGEN lettsykkel får deg til å føle som du kjører tungsykkel. Lauching out laud! har du prøvd en tungsykkel kanskje? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eneste sykkelen som kunne fått meg til å føle at det var tung hadde blitt Hyosung GT125R. Har vel noe med at det er 4T og helt lik 600cc storebroren. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje litt i sittestilling og den brede tanken, men med en gang du vrir om tenninga forsvinner den følelsen ganske fort skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hold dere on topic, han skulle ha en ny enduro til 35 k, ikke en r sykkel til 50 k+. Mitt forslag er Honda XR 125 L, bulletproof kvalitet http://www.kellox.no/index.php?id=230 http://www.mcjournalen.no/honda/honxr125lkat05.htm Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Viss du skal kjøpe Lett sykkel så ville jeg kjøpt CAgiva Mitosykkelen er dyrere en den prisen du har satt men du får ikke mer sykkel for pengene en mitoen! den er den eneste lett sykkelen som får deg til å føle som du skulle kjørt en tung sykkel... pengene får du igjenn etter du er ferdig med den... Kan du si meg hvorfor du begynte å dra inn Mito i tråden om du vet prisen er for stiv? INGEN lettsykkel får deg til å føle som du kjører tungsykkel. Lauching out laud! har du prøvd en tungsykkel kanskje? eeeh jah! mangen ganger :L du finner brukte mitoer også ditt brø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå