tasjlbaill Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sveisan! Har tenkt å bestille dette: CPU: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan GPU: XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP Minne: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL4 2GB Dimm's, E.P.P and DHX (tilbud hos komplett) Når det kommer til HK ser jeg det myldrer av alternativ og jeg har ikke peiling, så det hadde vært fint med noen tips. Det jeg ser etter er et HK som ikke vil være en flaskehals sammenlignet med resten av PCn, men jeg er heller ikke ute etter å punge ut for et kort som er overkill. SLI trenger jeg ikke. Om noen vet av et HK som passer overnevnte komponenter så spytt ut! Jeg har denne PSUen fra før: Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, Type-R, Dual Fan, Silent, 20/24pin holder den til de nye komponentene, eller trengs en oppgradering der og? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Til de komponentene du har valgt vil et hovedkort med P35 brikkesett være midt i blinken. Det er kun kjøleløsning, tilleggsfunksjonalitet og bundle som skiller de forskjellige kortene fra hverandre. Plukk ut et av disse fra prisguiden . Asus, Abit og Gigabyte er trygge valg. Strømforsyningen din hadde jeg ikke følt meg trygg med. Den er kraftig nok, men kan bli ustabil med tiden. Mange har hatt problemer med akkurat denne. Ny PSU -> Solide strømforsyninger. Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 takk for info! ser at prisene varierer noe voldsomt for samme HK, fra 270 til over 1300kr for samme kort. Hva er det egentlig jeg vil trenge, ytelesesmessig, når det gjelder bundle? 2.0 PCI-express f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå