Gå til innhold

USB på PCI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har muligens noe slikt liggende som du kan få hvis du henter den...

Edit: Fant en her med 4 porter på nå som har fulgt med ett Foxconn hovedkort...henter du den er den din

Endret av Xplode
Lenke til kommentar

Joda, den ser fin ut!:) Hvis du ikke trenger den kan jeg komme innom i morgen og hente den?:) Skal koble den til hovedkortet fra en bærbar, så får se om det er slike kontakter på det:)

Hvis ikke, finnes det alternativer?

EDIT: unødvendig av meg å quote posten over:P

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Jeg tviler på att det er slike kontakter på hovedkortet på en bærbar, men hvis du er flink til å lodde så skulle det vel ikke være så stort problem.

En mulighet er jo å bytte kontaktene med vanlige hann usb kontakter så du kan koble dem rett i bærbaren.

Kommer hjem i morgen ved 4-5-6 tida.

Kan sende deg PM når jeg kommer hjem så kan vi avtale nærmere da

Lenke til kommentar
Jeg tviler på att det er slike kontakter på hovedkortet på en bærbar, men hvis du er flink til å lodde så skulle det vel ikke være så stort problem.

En mulighet er jo å bytte kontaktene med vanlige hann usb kontakter så du kan koble dem rett i bærbaren.

Kommer hjem i morgen ved 4-5-6 tida.

Kan sende deg PM når jeg kommer hjem så kan vi avtale nærmere da

Høres bra ut:) Problemet med å koble ting direkte i bærbaren er at den er inni kabinettet og det blir vanskelig å komme til. Tenkte på å bruke USB forlengelser og koble til en USB hub inne i maskina, men blir mye rot og er vanskelig å feste forlengerne i en "pci-plate". Det siste jeg har tenkt på er å rett og slett lage fire hull ved siden hverandre på en plate og skru fast/dobbeltsidig teipe-fast en usbhub på baksiden så den liner opp med hullene. Men får se ann..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...