konduktans Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Finnes det noe liknende denne, bare med USB i stedet for eSATA? Trenger nemlig en slik en(USB-USB) hub til bruk i en casemod. Takker for alle svar! Er også interessert i USB-kabler som egner seg til å lage noe slikt:) Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg har muligens noe slikt liggende som du kan få hvis du henter den... Edit: Fant en her med 4 porter på nå som har fulgt med ett Foxconn hovedkort...henter du den er den din Endret 12. juni 2008 av Xplode Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har muligens noe slikt liggende som du kan få hvis du henter den... Bilde eller produktnavn? Hvor i Norge befinner du deg? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) En slik en er det bortsett fra att den er svart...Er kansje ikke en slik du tenkte på? Endret 12. juni 2008 av Xplode Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Joda, den ser fin ut! Hvis du ikke trenger den kan jeg komme innom i morgen og hente den? Skal koble den til hovedkortet fra en bærbar, så får se om det er slike kontakter på det:) Hvis ikke, finnes det alternativer? EDIT: unødvendig av meg å quote posten over:P Endret 12. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg tviler på att det er slike kontakter på hovedkortet på en bærbar, men hvis du er flink til å lodde så skulle det vel ikke være så stort problem. En mulighet er jo å bytte kontaktene med vanlige hann usb kontakter så du kan koble dem rett i bærbaren. Kommer hjem i morgen ved 4-5-6 tida. Kan sende deg PM når jeg kommer hjem så kan vi avtale nærmere da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg tviler på att det er slike kontakter på hovedkortet på en bærbar, men hvis du er flink til å lodde så skulle det vel ikke være så stort problem.En mulighet er jo å bytte kontaktene med vanlige hann usb kontakter så du kan koble dem rett i bærbaren. Kommer hjem i morgen ved 4-5-6 tida. Kan sende deg PM når jeg kommer hjem så kan vi avtale nærmere da Høres bra ut:) Problemet med å koble ting direkte i bærbaren er at den er inni kabinettet og det blir vanskelig å komme til. Tenkte på å bruke USB forlengelser og koble til en USB hub inne i maskina, men blir mye rot og er vanskelig å feste forlengerne i en "pci-plate". Det siste jeg har tenkt på er å rett og slett lage fire hull ved siden hverandre på en plate og skru fast/dobbeltsidig teipe-fast en usbhub på baksiden så den liner opp med hullene. Men får se ann.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Er du i live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå