mandela Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 På nettsidene til Onecall står det at det tillates maksimalt 1 stk. registrerte abonnement per myndige person. Betyr det at man ikke kan ha Onecall Kontant i tillegg til Onecall faktura eller gjelder det kun "ordentlige" abonnementer? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ja, det betyr at man ikke kan ha 1 kontant + ett faktura, eller noen annen kombinasjon Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men det kan jo hende at du får lov dersom du spør pent. Det er i alle fall lov å prøve seg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hm, har undersøkt litt selv og det viser seg at flere av mine kompiser har både kontantkort og abonnement hos samme selskap, bl.a. hos Chess og Netcom. Kanskje like greit å kontakte Onecall og høre med dem. Endret 14. juni 2008 av mandela Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sjølvsagt kan du ha abonnement hos andre operatørar i tillegg til One Call abonnementet. Men du kan, slik eg skjønar det, berre ha eitt One Call abonnement om gongen. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har 2 stykk abonnement hos Onecall og 4 timer gratis ringetid per måned så det går an :!: Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har også 2stk OneCall abonnementer med inkuderte ringeminutter. Siden jeg IPEA abonnementet mitt ble flyttet til OneCall da de ble kjøpt opp. Også hadde jeg et OneCall ab. fra før av.. Lenke til kommentar
Furious-D Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har også 2stk OneCall abonnementer med inkuderte ringeminutter. Siden jeg IPEA abonnementet mitt ble flyttet til OneCall da de ble kjøpt opp. Også hadde jeg et OneCall ab. fra før av.. Eg har hele 4 stk One Call (faktura) abonnement! Litt tilfeldig fekk eg opprettet 3 stk IPEA abo., og dei blei jo flytta til One Call, og så hadde eg ett der frå før av. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 en ting er hvis man blir flyttet over, men sånn i utgangspungtet får man ikke opprettet flere på en gang, jeg har ved en tilfeldighet prøvd, hadde et kontantkort jeg hadde glemt, og prøvde å opprette faktura, fikk mail om at jeg ikke fikk lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå