Leeroymonster Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Når AVG 8.0 er ferdig med å scanne pc-en min popper det opp et lite vindu nede i høyre hjørne. Der står det blant annet hvor mange infections man hadde osv. Det står også noe som heter 'warnings'. Hva er dette, og hvordan sjekke hva advarslene går ut på? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fant dette på nett: AVG 8.0 Free warns on cookies, but doesn't do anything about them. Du kan prøve følgende: Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner' (kan hende du må gjøre dette noen ganger for å få vekk alt). Ccleaner kommer nå til å slette alle cookies på maskinen, og hvis teorien min stemmer med praksisen, vil du ikke få warns i AVG (dersom du ikke bruker nettlleseren din mens du scanner med AVG. Får du dette, er det mulig det er noe annet. AVG lager ikke noe logg over det den scanner? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Bruker Ccleaner jevnlig, men har nok ikke latt pc-en stå i fred under en scan. Det eneste jeg klarer å finne om gamle scanner er 'scan history', men der står det bare om 'name', 'start time', 'end time', 'tested objects', 'infections', 'spyware' og 'scan log information'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå