Porty Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal kjøpe meg nye ørepropper, så lurte jeg på om noen vet hvordan Skullcandy Full Metal Jacket er? vis ingen har prøvd dem, har dere noen anbefalinger? skal helst ikke koste mer enn 600 kr (kan overstiges litt ), må være støydempende og ha ganske god lyd. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal kjøpe meg nye ørepropper, så lurte jeg på om noen vet hvordan Skullcandy Full Metal Jacket er? vis ingen har prøvd dem, har dere noen anbefalinger? skal helst ikke koste mer enn 600 kr (kan overstiges litt ), må være støydempende og ha ganske god lyd. det er ikke mange her som er positive til skullcandy Jeg ville heller sett på sennheiser cx300, Jvc marshmallows(fx33) og Crossroads MylarOne x3i. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 det er ikke mange her som er positive til skullcandy Jeg ville heller sett på sennheiser cx300, Jvc marshmallows(fx33) og Crossroads MylarOne x3i. Oida vurderte egentlig mest de skullcandy, for de så tøffe ut + kosta bare 399 men Crossroads MylarOne x3i, selges de i noen norske butikker? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) det er ikke mange her som er positive til skullcandy Jeg ville heller sett på sennheiser cx300, Jvc marshmallows(fx33) og Crossroads MylarOne x3i. Oida vurderte egentlig mest de skullcandy, for de så tøffe ut + kosta bare 399 men Crossroads MylarOne x3i, selges de i noen norske butikker? Nei jeg tror ikke det. Må nok bestilles fra nettet, tror de er lokalisert i korea en plass Edit: Feil land Endret 14. juni 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De er lokalisert i Singapore, har bestilt derfra selv, og det er ikke noe problem, hadde x3i'ene i poste i løpet av en uke, pakken blir merket slik at man slipper toll. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har også bestilt de Disse: CrossRoads MylarOne X3 Earphone Herfra: http://jaben.net/shopping.html Det er X3i du får som er litt nyere har jeg forstått. Har ikke fått dem ennå Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde selv et sett med sennheiser cx300 som jeg var utrolig fornøyd med. Jeg likte lyden veldig godt, og de var utrolig behagelige på og veldig støydempende. Så likte jeg også det at det ikke var skullcandy eller koss, som jeg personlig ikke er noe fan av. Et problem som man kan finne med sånne ørepropper er at man mister selve gummien, som er avtakbart. Når jeg nå skal kjøpe nye ørepropper så vurderer jeg å superlime de fast for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har fått Crossroads MylarOne x3i nå. De var her en uke etter bestilling, og låter veldig bra Anbefales... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skullcandy ser "tøft ut" men har elendig lyd ift prisen. Det er bare blitt et merke som er altfor dyrt fordi fjortisene digger uteseendet. Kjøp noe ordentlig istedet, som Sennheiser. De har laget headset i flere tiår. Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Akkurat som de fleste iPod'ene. (uff, sa jeg noe galt nå?) Lenke til kommentar
S!D Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har fått Crossroads MylarOne x3i nå. De var her en uke etter bestilling, og låter veldig bra Anbefales... er de behaglige? selv etter flere timer? og hva kosta de totalt? asso med mva,frakt og toll? Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg kan ikke hjelpe deg med det første spørsmålet, har bare bestilt mitt egent sett. Venter på at det skal komme i posten når som helst. Men, det koster 57USD... punktum! Frakten betaler de! Og de sender den som en gave! Så du slipper toll. (Hvis ryktet er sant) Så TOTALT! koster den 57USD, som tilsvarer 295kr og 73 øre. Du registrerer en paypal account mens du bestiller, så betalingen går smertefritt. Og du får betalings bekreftelse med tracking number så du kan holde styr. Sånn, der fikk du info så det holdt. Edit: Slurve feil... Endret 19. juni 2008 av mongoliat Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har fått Crossroads MylarOne x3i nå. De var her en uke etter bestilling, og låter veldig bra Anbefales... er de behaglige? selv etter flere timer? og hva kosta de totalt? asso med mva,frakt og toll? Har ikke prøvd dem så mye ennå, men synes de var helt greit behagelige. Ellers kan jeg bekrefte det mongoliat sier. Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ville bare ha sakt: I dag kom mine CrossRoads x3i i posten. Første inntrykket er veldig bra! Og alt fungerte som jeg forklarte, de har hukket at på "gift". Genialt! 300kr tilsammen, i forhold til mitt forige cx300 for 600 på expert (i min uvitenhet og spontanitet) er en stor forbedring! =D Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 måtte bare bestille jeg siden folk skrøyt så fælt! hehe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gleden min ble kortvarig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970993&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå