Gå til innhold

Kjøp av ørepropper - Skullcandy Full Metal Jacket?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nye ørepropper, så lurte jeg på om noen vet hvordan Skullcandy Full Metal Jacket er?

vis ingen har prøvd dem, har dere noen anbefalinger? skal helst ikke koste mer enn 600 kr (kan overstiges litt :p ), må være støydempende og ha ganske god lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg nye ørepropper, så lurte jeg på om noen vet hvordan Skullcandy Full Metal Jacket er?

vis ingen har prøvd dem, har dere noen anbefalinger? skal helst ikke koste mer enn 600 kr (kan overstiges litt :p ), må være støydempende og ha ganske god lyd.

det er ikke mange her som er positive til skullcandy :p

Jeg ville heller sett på sennheiser cx300, Jvc marshmallows(fx33) og Crossroads MylarOne x3i.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller sett på sennheiser cx300, Jvc marshmallows(fx33) og Crossroads MylarOne x3i.

Oida :p vurderte egentlig mest de skullcandy, for de så tøffe ut + kosta bare 399 :) men Crossroads MylarOne x3i, selges de i noen norske butikker?

Lenke til kommentar

Oida :p vurderte egentlig mest de skullcandy, for de så tøffe ut + kosta bare 399 :) men Crossroads MylarOne x3i, selges de i noen norske butikker?

Nei jeg tror ikke det.

Må nok bestilles fra nettet, tror de er lokalisert i korea en plass :p

Edit: Feil land

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar

Jeg hadde selv et sett med sennheiser cx300 som jeg var utrolig fornøyd med.

Jeg likte lyden veldig godt, og de var utrolig behagelige på og veldig støydempende. Så likte jeg også det at det ikke var skullcandy eller koss, som jeg personlig ikke er noe fan av.

Et problem som man kan finne med sånne ørepropper er at man mister selve gummien, som er avtakbart. Når jeg nå skal kjøpe nye ørepropper så vurderer jeg å superlime de fast for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Har fått Crossroads MylarOne x3i nå. De var her en uke etter bestilling, og låter veldig bra :)

Anbefales...

er de behaglige? selv etter flere timer? og hva kosta de totalt? asso med mva,frakt og toll?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe deg med det første spørsmålet, har bare bestilt mitt egent sett. Venter på at det skal komme i posten når som helst.

Men, det koster 57USD... punktum!

Frakten betaler de!

Og de sender den som en gave! Så du slipper toll. (Hvis ryktet er sant)

Så TOTALT! koster den 57USD, som tilsvarer 295kr og 73 øre. :p

Du registrerer en paypal account mens du bestiller, så betalingen går smertefritt. Og du får betalings bekreftelse med tracking number så du kan holde styr.

Sånn, der fikk du info så det holdt. :)

Edit:

Slurve feil...

Endret av mongoliat
Lenke til kommentar
Har fått Crossroads MylarOne x3i nå. De var her en uke etter bestilling, og låter veldig bra :)

Anbefales...

er de behaglige? selv etter flere timer? og hva kosta de totalt? asso med mva,frakt og toll?

Har ikke prøvd dem så mye ennå, men synes de var helt greit behagelige. Ellers kan jeg bekrefte det mongoliat sier.

Lenke til kommentar

Ville bare ha sakt:

I dag kom mine CrossRoads x3i i posten. Første inntrykket er veldig bra!

Og alt fungerte som jeg forklarte, de har hukket at på "gift".

Genialt!

300kr tilsammen, i forhold til mitt forige cx300 for 600 på expert (i min uvitenhet og spontanitet) er en stor forbedring! =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...