viste19 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei Er da ganske noob med dette web hosting/ftp greiene. Jeg har en game server fra www.gameservers.com følgte med en gratis website. Cpanel modden var instalert. masse MySQL greier og litt av hvert følgte med. Da er det sånn jeg har lyst på IP.Board ( Invision Power Board ) Som website start page. Men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Guiden er FOR avansert for meg. Prøvde og bare uploade UPLOAD mappen som følgte med men forume kom ikke fram. Dere ler sikkert av meg nå Hahahahaha prøvde han det... Er det noen som har erfaring her som kunne tenke seg å forklare/hjelpe meg med dette å Installere Invision power board. Websiden skal hete www.insanezombies.clanservers.com Går du inpå nå finner du bare ftp meny og ikke noe annet. Væææær så snill Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Innstallasjonsprosessen vil du vel nå finne i <domene>/upload/install/index.php . Flytt bare samtlige av filene i "upload"-mappen til rotmappen til domenet og gå til <domene>/install/index.php for å komme til installasjonsprosessen. Ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 takk men jeg "Kunne" ikke vente på svar. Har vert igjennom masse nå. Til slutt: Laget da ett PHP bb2 forum. der alt var klart liksom på freeforums.org vill ikkke publice siden før css zombie serveren er klar. Forume er ennå ikke klart. derreter "MÅTTE" jeg bare upgrade til " DOMAIN " i tools > kosta meg 15 dollar for ett år lisens da... så nå har jeg php built in forum og alle er glad... Angrer egentli litt på at jeg ikke gjorde din vei nå men nå er jo alt klart ( utenom serveren ) Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 btw på det. PHP install.. kommer inpå den menyen der jeg skal registrere meg før instalasjonen som: database name etc: alt er riktig 100% sure. har sitt movier etc... så kommer dette når jeg trykker install: phpBB : Critical Error Could not connect to the database Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) phpBB : Critical Error Could not connect to the database Du driver på med IPB board nå ? Når du skriver inn mysql-tilkoblingsgreiene, må du ha skrevet noe feil ? Eller så er det noe feil med mysql-instillingene på domenet. Endret 14. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 skal koden før databasen være med da ? f.eks c9690670974_testdatabase Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) skal koden før databasen være med da ? f.eks c9690670974_testdatabase Skriv det databasen din heter. Ikke noe foran vis ikke database-navnet ditt ikke har noe foran. På table_prefix, skal det stå noe foran. Endret 14. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå