jorgenask Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei! Har nettop begynt å klokke litt på min nye q9450. Men når jeg kjører prime95 (CPU på 3ghz) får jeg en feil på core1 etter ca 3 minutter. Dette skjer flere ganger. Temperaturen ligger på mellom 55-60 grader. Noe som bør være akseptabelt. Noen som vet hva denne feilmeldingen betyr ?:[Thu Jun 12 20:58:56 2008] FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 Hardware failure detected, consult stress.txt file. takker på forhånd Mvh Jørgen Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hei igjen! Den ordnet seg. Satte opp spenningen et lite hakk på northbridge og CPU. Dette ser ut til å ha gjort susen. Den fikk gått 11 minutter uten error til jeg måtte stikke av på nattevakt. Eneste rare nå er at jeg får 4500 i 3dmark. Altså samme skjermkort med bedre CPU/RAM/HK.Noe som er ca 3000 mindre enn jeg fikk med gamle pcen (med samme skjermkort) Virker for meg at det bare er ene gpuen som er med men i nvidia kotroll panel er den satt til at begge skal være med. Noen som har noen tanker om det ? MvH Jørgen Endret 12. juni 2008 av jorgenask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå