Alliha Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hei! har ein splitter ny data(sjekk signatur) som kjører fint i windows, har ikkje testa i spel endå, men når eg kjører program frå ultimatebootcd som memtest 89, så skrur den seg av. og når eg sjekker temperatur i BIOS etterpå er den på 90*C og eg har aldri sett temperaturen under 60 grader i følge CoreTemp... har ikkje installert noko driverar utanom til lydkortet, skal gjer det snart. kommer det til å fikse det? eller har det ingenting å sei? takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Den CPUen skal ikke produsere så sinnsykt med varme, så dette er nok et greit eksempel på at det er alt for dårlig kontakt mellom CPU og kjøler. Demonter kjøleren og se hvordan kjølepastaen har vært fordelt, og gjør jobben om igjen så skal du nok se at det ordner seg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 burde kanskje og sei at eg bruke stock-kjølaren då det ikkje er plass til Zalman-kjøleran Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Okey. Da tok du ikke på egen kjølepasta heller da kanskje? Isåfall, bare ta den av, rens kjøleren og smør på noe arctic silver. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 går det bare an å kjøpa det på nett? for eg gidder ikkje kjøpa noko som eg må betala meir frakt for enn sjølve varen... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 ville bare sei at dataen har nå stått på siden eg gjekk på skulen(kvart på 8) og kjører endå, temp er rund 65*C, men det er fortsatt høgt :\ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 litt meir: eg trur målaren er litt unøyaktig, for eg kan spela css og var oppi 100*, så skifte eg bare til skrivebordet og tempen synk 20* på ti sekund... meir: idle'en er på ca. 59*C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå