dangaute4 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 når jeg snarte dataen kommer det opp vilke harddisker som er tilkoblet OSV og såg ein film der han startet dataen og den hoppet rett til windows loadinga med ein gang og spurte han hvordan han gjore det men han bare sa at han fjernet all unødvendi booting og sa han ikkje gadd og hjelpa meg men tenkte og spørr dere hvordan ein gjør det for eg kan liga så godt gå på do i mens jeg starte opp pc.en.... xD så om dere hadde funnet ein fin guide til meg så hadde det vore fint.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Foreløpig, glem dette med å hoppe rett i windows. Det er nok for viderekomne som hacker boot.ini og registeret, og neppe sunt for alle windows-maskiner. Hva han gjorde vet jeg ikke, men tar det unormalt lang tid å komme inn i windows (XP?), da kan du begynne først i BIOS og velge quick boot. Sett systemdisken som first boot device (disable de andre - se manual). Har du en socket A maskin? Kanskje den har lite ram og harddisken er full? Kjør vedlikehold først (tøm midlertidige internettfiler og defragmenter hdd). Så velg Start->Kjør og skriv msconfig. Finn mappen Oppstart: Fjern alle haker unntatt den til antivirus, og restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå