Markus1802 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei, jeg skal til USA om 1 uke og skal være der i 4 uker. Jeg har planer om å skaffe meg en iPhone så derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe den i USA eller om jeg skal vente til den norske versonen kommer til norge. 3G har egentlig ingen ting å si, men GPS ville vært kult, ikke noe mer en det. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvis sikkerheten for å få utført garantiservice eller muligheten for å reklamere på kjøpet er viktig for deg, bør du selvsagt kjøpe den i Norge. Hvis ikke er det bare å kjøpe i USA, du får antagelig solgt den til en helt kurrant pris hjemme uansett - nå som dollaren er så "fin" Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal du kjøpe iPhone 1.gen eller iPhone 3G? Hvis du skal ha den første iPhonen'en. Hvor selger man disse? Selges de fortsatt i USA eller? Eller skal du kjøpe 3G-versjonen? Har du ikke ett problem da? Da tenker jeg på abb. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror enda det er mulig å oppdrive 1. generasjons iPhone, enten hos enkelte forhandlere eller uansett ganske billig på bruktmarkedet. Skal trådstarter kjøpe 2. generasjons iPhone, vil han antageligvis få et problem i forhold til abonnement, selv om det antageligvis finnes en lur måte å ordne det på også (enten at abo. har lav månedspris eller at man kan bryte det mot gebyr). Sistnevnte påstand har jeg ingen grunnlag for å si ut over egne antagelser Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe, men dette med garati og reklamasjon. Hvis den går i stykker, hva skal jeg gjøre da? xD Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kjøper du iPhone i USA, og den går i stykker, så kan den fikses hos Dr.iPod her i Norge. Men garanti osv. gjelder ikke. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Mao. må du betale for det, men det går selvsagt an Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ok, hvor får jeg kjøpt en iPhone i USA da? Må jeg på en slik iStore? Og hvordan er det med AT&T abonementet og hacking? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal du kjøpe iPhone 3G, så går det nok ikke an å slippe unna abonnementet. Men skal du ha den "gamle", så er det ingen problemer. Hvor du får kjøpt de ny vet jeg ikke. Men det er jo mulig det er butikker som fortsatt har noen inne. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Ok, tusen takk. Da må jeg gå for den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå